כיצד לבחור מועדון בת מצווה מקסים

לילד יש בר מצווה?

קשה לפספס שבשנים שחלפו חלו כמה שינויים בכל הקשור לאירועים בארץ. בעוד שלפני כמה שנים היה נהוג להסתפק במסיבה פשוטה, הרי שבימינו אנחנו מנסים להשקיע במסיבה כמה שרק אפשר. למה להסתפק רק בחטיפים וטרופית, מוסיקה מרמקולים של מחשב והפעלות פשוטות, אם ניתן לארגן משהו שכולם יאהבו? עם עמדת דיג'יי, מתחם שנועד למסיבות ובל נשכח אטרקציות והפעלות מיוחדות בשביל האורחים?

אטרקציות לבת מצווה

כשמדובר באירוע בר מצווה, חגיגת יום-הולדת או כל מסיבה הכוללת אורחים צעירים, חשוב מאוד שתהיה להם תעסוקה כל הזמן. ילדים עשויים לאבד עניין מאוד מהר, לכן רצוי להכין אטרקציות ייחודיות שבאמצעותן ניתן לשחק, לרקוד ולהנות. הנה רשימת אפשרויות של הפעלות ואטרקציות שיתאימו לכם:

מתקנים שקשורים במים

מארגנים מסיבה בפארק גדול? כל אותם מתקני מים זו אפשרות מומלצת להעסיק ילדים במהלך החגיגה. מגלשות מים, מתנפחים ומתקני אקסטרים יכולים להתאים לילדים כמו גם למבוגרים ומהווים אטרקציה מיוחדת שילדים לא נהנים ממנה מדי יום. עם הפתעה שכזאת ניתן להיות בטוחים שהמסיבה שאתם מארגנים תהיה באמת מדהימה.

הפעלות לפי תחביבים

הילד רוצה קריקטורה? היא אוהבת לשיר? היום ניתן לדאוג לדוכנים והפעלות בכל מיני נושאים בהתאם לאירוע הנחגג ותחביבי הילדה או הילד. ניתן, למשל, להכין קליפ בו יופיע הילד ואורחיו. כמו כן, אפשר להזמין אמנית איפור שתאפר את המשתתפות. לאחרונה, גם קעקועים הפכו למצרך מבוקש וילדים רבים אוהבים לבחור להם אחד. כל ההפעלות והפעילויות יתאימו לתחביבים שונים ולגילאי המוזמנים.

סימולאטורים ושולחנות משחק

האופציה הקלאסית המתאימה לכל מסיבה של ילדים היא שולחן המשחק. בנים וגם בנות אוהבים לשחק איתם ותמיד נהנים מהם. הוקי אוויר או כדורגל? או שאולי תעדיפו סימולאטור מטורף? כמה עמדות שכאלה וכלל המשתתפים יהנו.

לא לשכוח את האוכל!

כבר בחרתם את כל האטרקציות? עכשיו כדאי לדבר על האוכל. בין אם זה מסיבה של ילדים או אירוע בלי ילדים, האוכל הוא עדיין חשוב. כשהמוזמנים יפסיקו להתרוצץ הם בטוח יהיו מאוד רעבים. לכן, כיום אתם יכולים לבחור מתוך מגוון של אופציות מזון מוצלחות.

אפשר, לדוגמה, להגיש המבורגר ונקניקיות איכותיים, או דווקא לערוך ארוחה מלאה, להנאת האורחים. אופציה נוספת היא להפריד ולארגן 2 ארוחות במהלך האירוע, ארוחה עבור הילדים ואחת למבוגרים במסיבה על מנת לספק את הטעמים השונים. ברור שלא תהיה ארוחה בלי קינוחים בסופה, לפיכך בין האופציות של הקינוחים תמצאו שערות סבתא, מפל שוקולד שוויצרי ולא פחות חשוב – עוגת יום הולדת מסורתית.

התרשמתם? זה הזמן להחליט!

בשלב הזה אפשר להתייעץ עם ילדכם ולהתחיל לבדוק את האטרקציות השונות. החליטו יחדיו על האטרקציות, ההפעלות והמזון שיוגש בהתאם להעדפות שלכם, בהתאם לתקציב ובהתאם לכמות המוזמנים. יחדיו תוכלו לערוך אירוע שכל המשתתפים יאהבו, הגדולים והקטנים כאחד.

חוגגים? גם אתם יכולים להפתיע את האורחים ולארגן חגיגה שכולם ידברו עליה. ניתן לתכנן עוד היום את המסיבה הבאה. בשביל עוד מידע לגבי הפעלות ומתקנים למסיבות – הקליקו כאן, בקישור תוכלו למצוא לא רק מידע שימושי, אלא גם לא מעט רעיונות והצעות שאפשר להשתמש בהם. בהצלחה!

כתיבת תגובה