הגדלת איבר המין – אמת או בדיה

אחד הנושאים החמים בתחום המיניות הגברית הוא הנושא של הגדלת איבר המין. גודל איבר המין הוא אחד הדברים שהכי קובעים עבור כל גבר את מידת הגבריות שלו. ככל שאיבר המין גדול יותר, ככה גבר ירגיש יותר בטוח בעצמו ובגבריות שלו. ככל שאיבר המין קטן יותר, ככה ברוב המקרים ירגיש הגבר פחות בטחון עצמי.

האם הגדלת איבר המין באמת עובדת?

למען האמת זו שאלת מיליון הדולר, הדעות נוטות לכאן ולכאן בנושא הגדלת איבר המין. המחלוקת העיקרית היא בין הרופאים לבין האורולוגים. בסופו של דבר, העובדות בשטח מראות שניתן להגדיל את איבר המין בכמה דרכים. יש מספר טכניקות מובילות בתחום של הגדלת איבר המין, כולן מבטיחות תוצאות טובות ועמידות ושיפור ניכר בגודל.

האורולוגים מצידם מכירים בחלק מהטכניקות המובילות בתחום של הגדלת איבר המין. אך בניגוד לעמיתיהם הרופאים, הם קצת יותר סקפטיים בנושא. לטענתם, השינויים הנעשים באיבר עצמו יכולים להביא להגדלת האיבר. אך לדעתם הם גם עלולים לפגוע בתפקוד, זאת עקב השינויים הפיסיולוגים הנעשים באזור עצמו. הם אמנם מציינים מקרים בודדים כאלה, אך עדיין, הם מקרים שקרו.

הגדלת איבר המין – ההבטחה

רופאים המטפלים בנושא של הגדלת איבר המין מציינים במפורש שניתן להגדילו וכעד שלושים אחוז מגודלו הנוכחי. על פי הספרות המקצועית אורך איבר מין נורמאלי בעת זקפה הינו שלושה עשר סנטימטר. כלומר, האורך הממוצע אצל גברים הוא בין עשרה לעשרים סנטימטר, כאשר מעל לעשרים סנטימטר נחשב גדול ומתחת לעשרה סנטימטרים נחשב קטן.

הטיפול אותו מציעים הרופאים המתמחים בתחום של הגדלת איבר המין, מאריך את איבר המין ומעבה אותו באמצעות הוספה של סיליקון. בעזרת הטיפול ניתן להגדיל את איבר המין בשלושים אחוז מאורכו המקורי. כך מקבל הגבר גם הגדלה של איבר המין וחיזוק לביטחון העצמי שלו.