חנות יינות – המתפתח לבריאות טובה

חנות יינות הופכת למראה נפוץ יותר ויותר, בארץ ובעולם. אנשים רבים מקפידים לקנות בהן יינות איכותיים ומשדרגים את חווית השתייה. אבל מלבד הטעם וההנאה, מסתבר שיש עוד סיבה לשתות יין – הבריאות. מחקרים הראו ששתייה מבוקרת של יין, שתי מנות יין ביום לנשים ועד ארבע מנות יין לגברים מפחיתה את התמותה הכללית בשבעה עשר אחוזים. חשוב לציין, ששתייה מעבר לכמויות אלה יוצרת בעיות בריאותיות, והיא איננה מומלצת.

כיצד עוזר היין לשמור על הבריאות?

היין האדום והיין הלבן עוזרים לשמור על הבריאות בשני דרכים שונות, ולכן בקנייה אצל חנות יינות מומלץ לשים יין משני הסוגים בסלסילת הקניות. יינות אדומים מכילים אנטי אוקסידנטים (נוגדי חמצון) שהם הכרחיים בשביל שמירה על הבריאות. האנטי אוקסידנטים נלחמים בתהליך החמצון שקורה בגוף בגלל רדיקלים חופשיים, תהליך אשר עלול לגרום למחלות לב, סוגי סרטן שונים, סוכרת ועוד. יין לבן מכיל חומרים בריאים רבים, ובראשם חומצה קפאית, ועוזרת למנוע חסימת עורקים. למרות זאת לא כל היינות זהים בתועלת שלהם, וכאשר אתם הולכים אל חנות יינות לבחור בקבוק, יש עוד כמה דברים שכדאי לקחת בחשבון.

איך לבחור יין שיעזור לשמור על הבריאות?

אם החלטתם ללכת אל חנות יינות ולבחור יין בשביל לשמור על בריאותכם, אתם בוודאי מתלבטים איזה סוג יין הוא הטוב ביותר. העדיפו יין אדום יבש או חצי יבש, שכן כמות נוגדי החמצון בו גדולה במיוחד, פי עשרים מכמות נוגדי החמצון ביין מתוק. מבין היינות הלבנים הסוג המומלץ ביותר לשתייה הוא סמיון, ומבין היינות האדומים מומלץ לשתות מרלו, קברנה סביניון, סירה, טמפרניו ופינו נואר. קפצו במהרה אל חנות יינות ובחרו יין, ושמרו על הבריאות בצורה נעימה ומהנה.

לעוד מידע על משקאות חריפים גלשו לאתרינו ! קריאה מהנה

כתיבת תגובה