הגדלת חזה פורום

אנחנו מוכנים לעשות מאמצים רבים ולסבול הרבה בשביל להיראות טוב, אפילו אם זה אומר לעבור תחת סכין המנתחים. לא תמצאו מישהו שלא אוהב להיראות הכי טוב שאפשר. עדיין לא הומצאה תחושה נעימה יותר מאשר תסרוקת מעוצבת יפה או מפריט לבוש שנראה טוב עליך שמחמיא ומדגיש את הנכסים הטובים (או אולי יותר נכון מטשטש את החלקים שמהם אנחנו פחות מרוצים), רק שכמעט בכל הפעמים הגיל והגנים משפיעים יותר ממה שהיינו רוצים. ופה נכנסת למשחק הרפואה, שמציעה פתרונות מגוונים לשיפורם של המראה החיצוני, ועימו גם את הבטחון-העצמי, מבלי לקרוע חור גדול מדיי בכיסנו.

מרגע שהחלטתם לעבור ניתוח אתם מתחילים תהליך ארוך הדורש מחוייבות, ולכן הכרחי לא לעבור תחת סכין המנתח אם יש ספק או סיכוי שתתחרטו. בסיומו של דבר, רוב המטופלים יוצאים מהטיפול שמחים ומרוצים, אבל חשוב לשקול את העובדה שבכל פרוצדורה כירורגית, גם בטיפולים אסתטיים קיימות סכנות.

מה חשוב לשאול אם רוצים לעבור ניתוח פלסטי, וממה יש להיזהר? צריכים מנתח חזה? הנה מספר עצות אשר יאפשרו לכם לקבל את הטיפול הטוב ביותר בעולם:

– ניתוח אף: אין לשפוט את תוצאת ניתוח האף מיד אחרי שמורידים את התחבושת. יש להתאזר בסבלנות, תוך כמה שבועות הנפיחות תפחת והאף יתעצב ויקבל את הצורה הסופית שלו.

– לאחר ניתוח אף חשוב מאוד להימנע מחשיפת הפנים למוקדי חום כשמש ישירה, מייבש שיער, מקלחות ודומיהם, על מנת שלא יופיעו שטפי דם תת-עוריים.

ניתוח חזה: חשוב שלא ללכת על השתלת סיליקון בחזה נפול ללא הרמת חזה, מפני שהוספתת מסה עודפת לבטח תעודד את נפילת השדיים והמצב יחריף לאחרי ההגדלה.

– לחודש הראשון שלאחר הניתוח כדאי מאד לרכושחזית-ספורט שנפתחת מחלקה הקדמי. רוב הנשים מעידות ש סגירה זו יותר נוחה אחרי הניתוח מכיוון שהיא לא דורשת מאמץ של הזרועות.

טיפולי פנים: בשום מצב אין לעשות טיפול פילינג לפציינטים ברואקוטן או ברטין איי, בגלל שבמצב זה עורם דק מאד ואפילו פילינג קל יכול בקלות לפגוע בו.

– בתקופה שלאחר הרמת הפנים חשוב מאוד לשמור על לחות עור הפנים, כי עור מלא לחות הוא גם עור גמיש המתאושש ומבריא יותר טוב. מומלץ מאד למרוח קרם לא שומני על הפנים כבר מהיום אחרי מתיחת הפנים ובנוסף להקפיד בשתייה מרובה.

תחום הרפואה הקוסמטית הוא תחום מרתק ומלא מידע, אם אתם מעוניינים לשמוע יותר על הגדלת חזה החלמה או הקטנת חזה לגבר, משתלם לכם להציץ בטקסטים הבאים העוסקים בנושא הגדלת חזה טבעית או לבקר באתר המומלץ הצעות הגדלת חזה. רק שתעברו את הטיפולים בהם אתם מעוניינים על הצד הטוב ביותר ושתהיו מרוצים מהתוצאות. ושנהיה בריאים!

כתיבת תגובה