הגורמים לשעיר דליל ולבחירת טיפול בנשירת שיער

הגורמים לנשירת שיער מהם?

סיבת הסיבות לנשירת שיער ולצרכי טיפול בנשירת שיער קשורים בבעיה הורמונאלית. כשהגוף סובל מחוסר איזון הורמונאלי בגוף, הוא מבטא זאת "בכישרון רב". מדובר בחוסר איזון הורמונים הגורם בין היתר לנשירת שיער המביאה לדילולו. באמצעות כדורים, שינוי תזונה או טיפול טבעי, ניתן להחזיר את האיזון למקומו וכך להקטין את הנזק אשר נגרם לשיער. בעיות הורמונאליות וחוסר איזון, קיימות לרוב אצל נשים וגברים כאחד, גברים יבואו לידי ביטוי בהקרחה בעוד נשים תסבולנה מדילול שיער במקומות מסוימים על הקרקפת.

הגורם שני קשור בתזונה לקויה. לא מעט אנשים סובלים ואף זקוקים לביצוע טיפול בנשירת שיער בעקבות תזונה לקויה. תזונה עשירה באמצעות כל אבות המזון ואכילה מבוקרת של פירות וירקות, תשפיע על צמיחת השיער ולרוב תוכלו לוותר על טיפול לשיער דליל בסופו של דבר. על דיאטה חריפה כבר שוחחנו? מיותר לציין כי כשאתם עושים דיאטה חריפה ולא מבוקרת אתם מאבדים לא מעט וויטמינים, לרבות ברזל, אבץ וכל השאר, מחסור הויטמינים, הם הגורם העיקרי למראה המדולל. כשמדברים על שיער מבריק ובריא, ניתן לקחת דוגמא מהעם היפני, הם לרוב מרבים באכילת דגים ושיערן השופע והבוהק מקבל את התוצאה המושלמת בזכות התזונה הבריאה ואכילת דגים באופן קבוע.

שיער דליל- סיבות נוספות

בין יתר הסיבות, ניתן לראות כמו בכל דבר, את הבעיה הגנטית. לגנטיקה יש קשר גדול למראה השיער. אם ההורים הקריחו בגיל צעיר, לא ירחק היום שכך גם הילדים. הנטייה להקרחות קיימת והיא עוברת בתורשה מהסב לנכדו גם אם האב לא ממש סבל מהבעיה.

סיבה נוספת קשורה למצב נפשי ירוד. תופעת של הידללות שיער מתרחשות גם בעקבות אירועים קשים, מצב נפשי ירוד, לחץ נפשי ואפילו חרדות. טראומה כזו או אחרת, תגרום לגוף לשינוי פנימי ולביטוי חיצוני של נשירת שיער בסופו של דבר.

שיער דליל- תרופה למכה – טיפים

הטיפ הראשוני קשור בחיזוק שורשי השיער הקיימים. יש להקפיד על תזונה נכונה, ויטמין, פעילות גופנית והפגת מתחים מיותרים. כך תתרמו לאורח חיים בריא ותפחיתו את תופעת נשירת השיער לאלתר.

למידע נוסף, היכנסו עוד היום לאתר שלנו, השאירו את הפרטים שלכם ואחד מאיתנו ישמח לספק לכם מידע נוסף בדרך להשגת השיער הבריא.