כל המידע על דרמטיטס של העור

על דרמטיטיס ועל עור הפנים

מיותר לספר כי עור הפנים הוא הדבר העדין ביותר, לא פלא שרובנו בשאיפה לגונן ולטפח אותו ברוב הזמן. אז נכון שאנו מורחים את עצמנו בקרם הגנה, מורחים קרם עיניים ומנקים בקפידה את האזור ומה באשר לבעיות אלרגיות, האם על דרמטיטיס של העור שמעתם? עור הפנים נחשב המקום הרגיש ביותר בגוף האדם ומאידך חשוב לדעת, רוב הבעיות האלרגיות בגוף לרבות בפנים, קשורות בעניין גנטי, גם שמדובר בבעיה של דרמטיטיס.

מהי דלקת של עור הפנים או הגוף? מדובר בבעיית דרמטיטיס. זה יכול להתרחש מחומר העשוי מחומרים בעלי אלכוהול או כל חומר כימי העלול לגרום לפריחה או גרד בלתי רצוני. ללא קשר לאלרגיה כזו או אחרת, כל אדם יגלה רגישות כשעורו יבוא במגע עם חומר כזה או אחר. כשמדובר למשל בתינוקות, ניתן לגלות מיד את האלרגיה בעור. אצל תינוקות זה מתרחש בעיקר בגלל הריור המוגבר.

על דרמטיטיס ועל מבוגרים

מבוגרים בעלי רגישות בעור או מבעיית דרמטיטיס יופיעו בגלל שימוש במוצרים המגרים את העור או כפי שכבר נאמר, כתוצאה מחשיפה לחומר בעל תרכובת שאינה איכותית או מורכבת מכוהל גבוה. כשמדובר הן במבוגרים והן בילדים ותינוקות הסובלים מרגישות בעור פנים או בכל מקום אחר, רצוי לוותר על מוצרים שאינם טבעיים.

קחו לדוגמא מבוגרים המשתמשים ברול און מחומרים טבעיים, לרוב הם משתמשים בכך בעקבות גירוי בלתי פוסק מחומרים שאינם טבעיים. מאידך, יש אנשים אשר נשארים שנים עם קרם הפנים שלהם מחשש שאחר יגרום להם לפריחה עקב חוסר התאמה של חומרים.

על דרמטיטיס ועל פתרון- טיפ הרגע

אם הנכם סובלים מאלרגיות עור לרבות בעיות אסתמת העור, אולי ראוי כי תזנחו את המוצרים אשר עשויים מחומרים שאינם טבעיים ותעברו במהרה לחומרים טבעיים שישפרו את איכות חייכם ויסלקו את הגירוי אחת ולתמיד. זה יכול לבוא לידי ביטוי בהחלפת סבון גוף ללא אלכוהול או אפילו דאודורנט על בסיס טבעי.

למידע נוסף, היכנסו עוד היום לאתר הבית שלנו, דלו את המידע הנדרש, השאירו את פרטיכם האישיים ואחד מאיתנו ישמח לסייע לכם בכל זמן נתון.