הדברות לבתים ועסקים על ידי מדביר מוסמך

ישנן המון שיטות להדברה. שיטת האיבוק היא נפוצה למשל בהדברת קינים של צרעות ולתיקן הגרמני במקומות אשר בהם אי אפשר לרסס.  יש אף אבקות להדברת חולדות ועכברים. היתרונות של הדברה באבקה הם שהיא חודרת אל כל מקום אפשרי. האבקה היא לא בריאה לבעלי חיים, ועל כן אנו צריכים להרחיק את כלי האוכל  והצעצועים שלהם . שיטת הריסוס היא שיטה מקובלת גם בהדברה לבתי מגורים וגם לבתי עסקים. זה חומר הדברה נוזלי שמוהלים אותו במים ויותר תרחיף שהוא בטוח לשימוש ואינו מסוכן לסביבה.

כדאי להזמין מדביר מוסמך לביצוע ההדברה, בבית ובכל מקום אחר, בשביל לקבל אחריות ובשביל להיות רגועים שההדברה מתבצעת בצורה הכי טובה.

רוב חברות ההדברה עושות את עבודתן בעזרת ריסוס. היתרון בריסוס הוא שאפשר לרסס שטחים גדולים ביותר. החסרונות שיש בריסוס: אסור להיות בבית מינימום שעתיים בזמן הריסוס ולהמתין עד שהחומרים יתפזרו החוצה. ריסוס זה לא מומלץ במקומות שבהם יש מזון, והוא גם מסוכן לבעלי החיים ויש להרחיק אותם משם.

הדברה בג'ל היא יחסית שיטה חדשה. הג'ל מיועד להריגת ג'וקים ונמלים. הוא נטול כל ריח וניתן לעבוד איתו באזור של בני אדם ובעלי חיים. אין כל צורך בפינוי של ארונות או בהרחקה של בני אדם ובעלי חיים בעת ביצוע הדברה בג'ל. ניתן אפילו להדביר עסקים ומסעדות מבלי להפריע לעובדים, אך החיסרון בג'ל הינו שההדברה שלו יקרה, והוא יחסית חומר חלש, ככה שזה מחייב לחזור על ההדברה בתדירות גבהה מהמקובל.

ההדברה בשיטת האיוד (עישון) היא שיטת הדברה בה אפשר להדביר מזיקים שונים, לדוגמא חיפושיות, עשים, ותולעת עץ שפוגעת ברהיטי עץ. האיוד מתבצע על ידי החדרה של גז ושמירה על האיטום לזמן של 5 ימים. הגז חודר לכל פינה ומדביר את כל המזיקים.  החיסרון בשיטת ההדברה באיוד הוא  שלא ניתן לעשות זאת בבית הלקוח. הריהוט יפונה והטיפול נגד המזיקים ייעשה במקום אחר, משום שהחומר הוא מסוכן לנשימה של בני האדם ובעלי החיים.

יש גם הדברה לעסקים,  ביניהם מסעדות ובתי קפה. שירותי הדברה מסופקים גם לבתי המלון שנעזרים בשירותי הדברה קבועים. גם בתי אבות, קניונים וחנויות, רשתות שיווק למיניהן, משרדים ועוד, זקוקים באופן קבוע לשירותי הדברה. ההדברה הינה חשובה, במיוחד כאשר מדובר בעסקים כמו מלונאות ומסעדנות, היות  ומפגעים תברואתיים כאשר הם נגלים לעין ע"י הלקוחות, יכולים להרוס עסק שלם!

לגור בבית נקי, פירושו גם ליהנות מבית ללא חרקים ומזיקים שונים. בשביל לחיות בראש שקט, כדאי להזמין חברת הדברה בתקופת האביב או החורף, לפני שהמזיקים יהיו אצלכם בני בית. זה נכון שההדברה קוטלת את המזיקים, אבל החומר פג תוקף אחרי שנה. כפי שהוזכר, מדביר מוסמך יעניק לכם תעודת אחריות עם התאריך אשר בו ביצעתם את ההדברה ותצטרכו לחזור עליה שוב בתאריך זה בתום שנה. אז למה אתם מחכים? הקדימו תרופה למקק!!