הדברת טרמיטים – על ידי איש מקצוע בלבד!

טרמיטים הנם תיקנים לבנים ומעצבנים, שיכולים להופיע מכל מקום ונפוצים יותר משנה לשנה במדינת ישראל. הטרמיטים מתרבים בזמן זריז של כל מספר ימים ומסוגלים להגיע למאות אלפים מסוג טרמיטים באותו מקום ולבנות קינים המגיעים לגובה ועמידים במיוחד.

הדברת טרמיטים הפך להיות תחום נפוץ במדינת ישראל לאחרונה. התגברות תופעת טרמיטים מופיעה על פי רוב בשל ייבוא של מוצרי עץ מארצות שונות עם זני טרמיטים מגוונים ועל כן, משנה לשנה ישנם יותר סוגים של טרמיטים בארץ וההתמודדות עימם הולכת ונעשית מסובכת יותר.

ממש מסיבה זו, מוכרחים ליצור קשר עם בעל מקצוע בכל מה שקשור לנושא של ריסוס טרמיטים על מנת לעשות זאת בדרך הטובה ביותר והפרודוקטיבית ביותר שתצליח להעיף את כל הטרמיטים מביתכם באחוזי הצלחה הגבוהים ביותר שבאפשרותכם.

טרמיטים יכולים להגיע לבתים בכל מיני אפשרויות. מהרגע אשר מגיעים לבית מגורים כלשהו יש בכוחם להקים מושבות טרמיטים המתנשאות לגובה רב ועמידות ביותר נגד התקפות. טרמיטים ניזונים בייחוד מעץ, ולכן, סימן ההיכר שלהם הוא למעשה רהיטי עץ אכולים מאוד המשנים את צבעם. טרמיטים ברוב המקרים אוכלים את העץ לחלוטין ומסוגלים לגרום לנזק גדול בבית כלשהו עד הרגע שיבחינו ויבדילו כי הנזק נעשה בשל טרמיטים ולא בגלל שום דבר אחר. לכן, כדאי לזהות את מושבות הטרמיטים עוד בתחילתם בשביל למנוע ליקויים עצומים ורציניים מידי.

בארץ ישראל, בניית הדירה הינה ברובה מבטון, אולם, במדינות זרות ובמיוחד באמריקה, עיקר הבניינים בנויים מעץ וכשיש מתקפת טרמיטים על הבית, בדרך כלל הם אוכלים וניזונים מהעץ הפנימי הרבה יותר, בדרכים שלפעמים בעייתי לגלות ולזהות ועלולים לגרום כמעט לכל העצים בבית להיות חלולים מבפנים ובסופו של דבר לגרום לקריסת בית המגורים כולו. בארה"ב, הענף של הדברת טרמיטים הינו תחום מפותח ביותר מכיוון וכמעט כל אמריקאי נעזר בו מידי שנה כדי להבטיח את ביתו מפני הטרמיטים ולשמור על עמידותו של בית המגורים.

יש להקדיש תשומת לב, כי ריסוס מזיקים רב מידי, עשוי להביא לכך שהטרמיטים יפתחו עמידות כנגד הרעלים וייצרו זנים אחרים של טרמיטים שעמידים בפני החומרים הכימיים ובמצב שכזה יהיה צורך להגדיל את הכמות של הרעלים המפוזרים ובכל להזיק כך לבן אדם, ולכן מומלץ לעשות את ההדברה ע"י מומחה שיוכל לייעץ על הדרך הטובה ביותר.