תרפיסטים- עבר הווה עתיד

מכיוון שכך הוא הדבר, עשויה האומנות לגעת בכל אחד ואחת מאיתנו באופן אחר. כך או כך, לא ניתן להתעלם מקיומה אפילו לא לרגע קט. (וגם אין שום סיבה להתעלם).

כמו כן, מהווה האומנות עבור רבים מאיתנו דרך וכלי לצורך ביטוי עצמי. היכולת להביע את עצמנו בצורה משוחררת הינה פריבילגיה מדהימה. האומן (שהוא אתם)- אינו חייב לתת דין וחשבון לאיש, יצירתו יכולה להתפרש עבור כל אדם בצורה שונה. כתוצאה מכך מאפשר עולם האומנות והיצירה תחושה של חופש וחוסר גבולות. עם יד על הלב – הרי כולנו צריכים להשתחרר מידי מפעם מהשגרה ומחיי היום יום הלחוצים.

תרפיסטים – נפש, לימודים ותעסוקה

האומנות נוגעת בעולם הנפש. בעזרת העיסוק בה ניתן לעזור לאדם להבין את עצמו, את חלומותיו, פחדיו ותשוקותיו. כמו כן, תוכלו להירשם לסטודיו אשר מתעסק בתכניה של אומנות פלסטית ולכוון את עצמכם אל מגוון תחומים נוספים אחרים.

בעזרת השיעורים אשר יינתנו לכם במסגרתו של הסטודיו, תוכלו לחזק את הבסיס היצירתי ולהעשיר את היכולות הטכניות שלכם. נוסף על כך, תוכלו להירשם לקורסים שונים כמו למשל: קורס ציור, קורס אומנות, לימודי רישום, לימודי אומנות ועוד. בצורה זו תרכשו ידע רב, תצברו ניסיון, תחשפו אל מגוון טכניקות ייחודיות וכמובן תיהנו לכל אורכו של התהליך.

תלמידים רבים שואפים לבצע בגרות באומנות. במידה ואתם נמנים ביניהם, תוכלו לקבל סיוע עבור הכנת תיק עבודות. תיק עבודות מנצח אשר יציג את יכולתכם המגוונות והייחודיות, יעזור לכם להתקבל לכל מסגרת אשר עוסקת בלימודי אומנות.

לכולם יש מקום

כל אחד יוכל למצוא את מקומו בסטודיו היצירתי-  אם מדובר על לימוד לצורך טיפולי, לימודים לצורך הבעה יצירתית, לימודים לצורך רכישת טכניקה, לימודים לצורך קבלת מקצוע או כל אלו יחדיו.

הסטודיו מתאים עבור ילדים בבית הספר היסודי, בני נוער צעירים, בני נוער אשר לומדים במסגרת מגמת הקולנוע, תלמידים אשר מבצעים פרויקט גמר באומנות, חובבי אומנות בעלי כישרון או חסרי כישרון, סטודנטים, תרפיסטים אשר שואפים לרכוש וללמוד טכניקות עבור תפקידם ועוד. לאחר שתכנסו ותשתלבו בלימודי הסטודיו הרבים והמגוונים, תוכלו להתנתק מהעולם החיצוני ולהדליק את נורות העולם הדמיוני שלכם. זהו המקום בדיוק בשבילו. יחד עם הצבעים השונים- צבעי הפנדה, צבעי השמן, העיתונים, צבעי מהים ושלל חומרים הנוספים, תוכלו להכיר את עצמכם, לחשוף את תחושותיכם, רגשותיכם העמוקים ולהיפתח אל העולם. בצורה כנה ואמיתית זו הכל יראה ויהיה יותר פשוט.

כתיבת תגובה