הדרך הפשוטה ביותר לטייל בעולם


חבר'ה צעירים, בארה"ב כבר הייתם?

אחרי שמסיימים עם השנים הארוכות בצבא, לא מעט חבר'ה צעירים רוצים לטעום מן החופש, ועוד לא מצאו דרך מוצלחת יותר להגשים את המטרה הזו מאשר לראות קצת את העולם שבחוץ.

לחלק יספיקו יומיים בצפון, ברם לחלק מהאנשים יש צורך בטיול מקיף יותר למדינה זרה. השפה הזרה, המאכלים המעניינים והנופים המרתקים שלא דומים לאלה שיש כאן – הופכים את הטיול הזה להרפתקה של פעם בחיים שממש לא כדאי לפספס.

הבעיה מתעוררת כאשר מציינים מחירים. שהייה בחול וטיסות עולות לא מעט, וכדי לבקר בחול למשך זמן רב חובה להגיע עם חסכונות. מה אפשר לעשות אם אין כסף, אבל נורא רוצים לבקר ביפן?

עבודה זמנית בחו"ל – הדרך הפשוטה ביותר לטייל בעולם

במקום לעבוד קשה בארץ וכמובן לבזבז את הזמן, להרוויח גרושים ולבזבז את זה תוך דקה על חופשה קצרה, באפשרותכם לעשות את זה קצת אחרת. מה למשל? להתחיל לעבוד בארה"ב, לקבל משכורת אמיתית ובמשך התקופה הזאת גם לצאת לטיולים ומסעות.

נכון, כל עבודה בחו"ל טומנת בחובה בירוקרטיה. חובה קודם להשיג ויזות עבודה ולהתמודד עם ויזה ארה"ב. אבל, עם קצת הכנה מראש לא תהיה בעיה לעשות זאת.

מה צריך להשיג קודם? שוקלים ויזה לאוקראינה?

לפני שעוזבים את ישראל לתקופה יחסית ארוכה, מומלץ מאוד לסדר עניינים שונים; לפני הכל, יש צורך להשיג ויזה מתאימה או אישור תקף אחר כדי לעבוד בצורה כשרה במדינה אליה תיסעו.

השלב הבא – לחפש מעסיקים רציניים. לא כל העבודות בחול הן חוקיות, ולא בכולן תזכו במגורים טובים ושכר טוב. חפשו חברות ישראליות גדולות שגם מקיימות מה שהן מבטיחות, ואם אתם עדיין לא בטוחים – אפשר לשאול אנשים שכבר עשו זאת.

בשביל למצוא עוד מידע חיוני לגבי ויזות וטיסות או ויזה לקנדה בכלל לא צריך לצאת מהבית. אתר האינטרנט http://www.terminal.co.il/ מספק את כל המידע שעליכם לדעת לגבי ויזות ואשרות שהייה.

כתיבת תגובה