מה צריכה כל כלה?


מה צריכה כל כלה? יום חשוב ביותר בחיינו, אם לא החשוב מכולם, הוא יום החתונה – יום אשר מוקדש כולו לבני הזוג הצעיר, אשר באים לחגוג את אהבתם הגדולה ולהתחייב בפני הציבור לקשור יחד את חייהם לעולמי עד.

באירוע גדול שכזה את רוצה וחייבת להיראות מצוין, והרי אין דבר יפה יותר משמלת כלולות מעוצבת ומרהיבה, אשר נותנת לכל אישה להיראות כמו נסיכה לערב?

כיצד קונים שמלה? מה העלויות? אילו סגנונות קיימים? רוצה שמלות כלה צנועות? צריכה אינפורמציה בנושא שמלות כלה זולות? עכשיו זה זמן מצויין להתחיל:

מחירה הממוצע של שמלת כלה ממעצב הוא כ-5000 שקל, אבל עבור רבים סכום זה נחשב לנמוך. השכרת שמלת כלה עולה בממוצע כעשרים אחוז פחות מרכישה מלאה, ואם ההפרש כה מזערי, ברוב המקרים מומלץ לקנות אותה ולשמור אותה כמזכרת לנכדות.

קטלוג שמלות כלה – כמה עניינים.

עדיין לא מצאת מעצבת? בררי עם חברות קרובות שקנו שמלת כלה בשנים האחרונות (ולא לפני עשר שנים), ונסי למצוא קטלוגים של המעצבים הרלוונטיים במטרה לראות אם הקולקציות שלהם יפות בעינייך.

השתמשי בקטלוגים השונים, אבל התייחסי אליהם כהנחיה ראשונית ולא יותר, כדי להתוודע לדגמים השונים, סגנונות וקבלת רעיונות לשמלת הכלה שלך.

לאחר מכן, הגיעי לסלון הכלות, עדיף לפגישה מתואמת, כדי שתוכלי לקבל את מלוא תשומת הלב של הצוות.

שימי לב: האם המעצב או המעצבת מעניקים לך יחס אישי, או שאת מופנית לעובדים הזוטרים? האם המעצבים קשובים? מה לגבי השירות הכללי? איך היחס לשאר הלקוחות במקום? האם העלות מתאימה לך?

בנוסף בררי אם את מקבלת שירותים נלווים עבור התשלום, כאיפור ועיצוב תסרוקת בבוקר החתונה, שהרי הדבר עשוי לחסוך לך המון זמן והוצאות מיותרות. ישנם מקומות ש לעתים לוקחים את השירותים הללו צעד אחד קדימה, ומוסיפים מגוון טיפולי ספא שהופכים את שעות ההכנה לנעימות באופן משמעותי.

סטודיו איכותי שומר על איכות גבוהה בכל אחד מהשירותים שהוא מציע – תפירה ובדים, עיצוב ולא פחות חשוב, שירות. לכן, אל תתפשרי על פחות.

מעוניינת בפרטים בנושא שמלות לאירועים? עברי לאתר www.meirdance.co.il/ ותוכלי למצוא את מיטב הסלונים והמעצבים, בקליק אחד.

כתיבת תגובה