הובלות פסנתרים בכל הארץ


עוברים ועדיין בלי מוביל?

בשביל רובנו העברת העסק זה הליך משמח. זה זמן שנותן הזדמנות לעשות סדר בדברים, למיין את הישן, להפרד מהישן ולמצוא מקום לחדש. למרות זאת, כשעוברים דירה מומלץ בחום להקפיד ולבחור חברה מקצועית שתארוז בשבילנו את הרכוש שאספנו כל חיינו ושבאמצעותה יהיה לנו מעבר נוח במידה האפשרית.

הובלה במנוף

הדבר הראשון שמרביתנו יתעכבו עליו הוא מחיר ההובלה. המחיר הוא בדרך כלל מרכיב מרכזי בגיבוש החלטה ובחירת חברת הובלה עבור רובנו, אולם האם מחיר נמוך משקף במרבית הפעמים את הפתרון האולטימטיבי?

אל תתפלאו אם כשהזמנתם שירותי הובלה לכל הבית ב-700 שקלים והגיע בחור בודד עם טנדר מלא דפיקות. כמו שלא הייתם מפקידים את האוטו הפרטי שלכם בכל מוסך, למה תרצו לשים את הרכוש שאספתם בחיים בידי חאפר שהחליט שהוא מוביל, גם הצעתו זולה בהרבה.

בודקים ומשווים!

לא יודעים מה חשוב יותר? עדיף ואפילו מומלץ להשוות בין מס' חברות. על ידי ביצוע השוואה בין הצעות מחברות שונות תוכלו לקבל אינדיקציה מה כל חברה וחברה מספקת ומהו מחיר ממוצע, כך יתאפשר לכם לדעת מה חשוב בעיניכם ולהגיע לידי החלטה איזה מחיר אתם יכולים להוציא ולהיות בידיעה שאתם מקבלים את הטוב ביותר במחיר המדובר, למתעניינים, הקישו על הקישור.

בבדיקת הצעת מחיר ההבדלים במחיר יתבטאו ב:

המלצות וניסיון – חברות בענף ההובלות שפועלות בתחום זמן ארוך מעסיקות אנשים מיומנים שעובדים בצורה מהירה ויעילה תוך כדי טיפול מסור ברכוש האישי שלכם. לחברות מסוג זה מעגל לקוחות גדול ויש ביכולתן לספק המלצות מלקוחות שונים.

אחריות וביטוח – קחו לתשומת לבכם שמרבית מההצעות הזולות שיצא לכם לקבל אינן מזכירות אף סעיף ביטוחי. בעת ביצוע הובלת דירה מומלץ להקפיד שקיים סעיף כזה ולשאול על מה הוא נותן אחריות כדי שיהיה לכם שקט פנימי.

כלי התובלה וכמות האנשים – חברות רציניות בתחום יגיעו עם משאית סגורה לעומתם עוסקים בעקיפין אשר יבואו לבדם או עם עובד מזדמן עם טנדר שבמקרה ואתם ברי מזל סגור עם ברזנט. חברת הפועלות דרך קבע יגיעו עם צוות מובילים מקצועי ומיומן בעל לפחות 3 אנשים, תלוי במה שדורשת ההובלה – דבר המבטיח לכם שירות טוב וזהיר יותר בתכולת הבית.

הובלות בעזרת מנוף – שימוש בשירותיו של מנופאי יוביל לתוספת במחיר ובמצבים נקודתיים לא תהיה לכם ברירה אלא להשתמש בו עקב מגבלות השטח. למרות הנאמר, שווה לקחת שירות מנוף גם אם לא מוכרחים מהסיבה שהוא יחסוך לכם זמן ומונע אפשרות של פגיעה בפריטים בזמן העברת הפריטים השונים בחדרי מדרגות קטנים.

מקווה שנתתי לכם נקודת התחלה טובה למציאת הצעת מחיר להובלה , כזו שתטיב איתכם. זקוקים לעוד טיפים על מנת למצוא חברות הובלות בעלות נמוכה והוגנת? כנסו עוד היום לאתר הבא ותוכלו לקבל עוד מידע שיאפשרו לכם לחלוף על יום המעבר ללא כאב ראש.

כתיבת תגובה