כמה עולה הובלה – זו השאלה!


צריכים לעבור בקרוב?

עבור רבים מאיתנו העברת הדירה הוא שלב משמח. זהו זמן מצויין לעשות סדר בחיים, לעבור על החפצים הישנים, לסדר ולמצוא מקום לחדש. למרות זאת, כשעוברים לדירה חדשה מומלץ לבחור בקפידה חברה אמינה שתארוז ותוביל בשבילנו את הרכוש היקר לליבנו ושתאפשר מעבר קל ונעים במידה האפשרית.

הובלה זולה

המרכיב העיקרי שרוב האנשים יתקעו עליו הוא המחיר המבוקש להובלה. המחיר הוא בדרך כלל נתון מרכזי בבחירת חברת הובלות עבור רובנו, השאלה אם מחיר זול משקף ברוב הפעמים את הפתרון הטוב ביותר?

אנא מכם, אל תהיו מופתעים אם קיבלתם הצעה להובלה לכל הריהוט ב-600 שקלים וביום ההובלה הגיע גבר רופס עם טנדר ישן. בדומה לזה שלא הייתם שמים את הפרייבט בסתם מוסך, מאיזו סיבה תשימו את כלל החפצים שלכם באחריותו של חאפר, על אף היותו זול.

אז איך בוחרים?

אם מעולם לא עברתם עדיף ואפילו חובה להשוות בין כמה הצעות. בהשוואה בין מספר חברות הובלה תקבלו אינדיקציה מה חברת הובלות ממוצעת נותנת לכם ועבור איזה מחיר, בשיטה זו תוכלו לדעת מה מקבלים בכל מחיר ולהגיע לידי החלטה איזה מחיר אתם יכולים לשלם ולדעת שקיבלתם את הכי טוב שיש במחיר הזה, למגוון טיפים על הובלות לחצו עליי.

בבדיקת הצעה הפערים במחיר יתבטאו ב:

המלצות וניסיון – חברות שפועלות בתחום מס' רב של שנים מעסיקות פועלים מיומנים שעובדים ביעילות ובזריזות תוך הקפדה וטיפול מסור ברכוש הפרטי שלכם. לחברות הובלה אלו מעגל לקוחות רחב ויכולות להציג המלצות רבות.

כיסוי ביטוחי על ההובלה – ודאי תשימו לב שמרבית מן ההצעות ה"אטרקטיביות" שתקבלו אינן מציינות סעיף ביטוח. בעת העברת תכולת עסק מומלץ להקפיד שקיים סעיף כזה ולשאול מה גג ההתחייבות כדי שיהיה לכם שקט פנימי.

מספר אנשים ורכב ההובלה – חברות מסודרות יגיעו להובלה במשאית גדולה בהשוואה לעוסקים בעקיפין בהובלות שיבואו לבדם או בליווי עובד מזדמן נהוגים על פיקאפ שבמקרה הכי טוב סגור עם ברזנט. חברות הובלה מסודרות יספקו עבורכם צוות עובדים מיומן שלא קטן מ3 מובילים, בהתחשב במה שדורשת ההובלה – מה שמביא לידי טיפול זהיר יותר בתכולת הבית שלכם.

הובלה באמצעות מנוף – שימוש בשירותיו של מנופאי יביא לעליית מחיר ובמקרים נקודתיים לא תהיה בידיכם ברירה מלבד להשתמש בו בשל דלתות צרות. על אף הנאמר, מומלץ לקחת שירות של מנופאי גם כשלא זקוקים לו נחרצות כיוון שהוא חוסך זמן ופוסל אפשרות של פגיעה בחפצים בעת סחיבת הפריטים במסדרונות צפופים.

בתקווה שסיפקתי לכם מספיק על מנת להתחיל במציאת הצעת מחיר שתשתלם לכם. הייתם רוצים לקרוא על טיפים ועצות על מנת למצוא חברות הובלות במחיר מצויין? הכנסו עוד היום לאתר האינטרנט הבא ותוכלו להנות מטיפים, מאמרים ואפילו מחירונים שיאפשרו לכם לעבור את היום הגדול ללא כאב ראש.

כתיבת תגובה