הובלות רהיטים בגוש דן

צריכים לעבור בקרוב?

בשביל מרבית האנשים העברת העסק הוא תהליך משמח ומרגש. מדובר על שלב שנותן הזדמנות לערוך סדר בדברים, למיין את החפצים, להפרד מחלק מהדברים ולהתחדש. עם זאת, כאשר עוברים לדירה חדשה מומלץ להקפיד ולבחור חברת הובלות מקצועית שתוביל בשבילנו את החפצים היקרים לליבנו , שבאמצעותה המעבר יהיה מעבר נעים וקל כמה שניתן.

מה לבדוק בחיפוש אחר הובלות פסנתרים?

המרכיב הראשון שמרבית האנשים יתקעו עליו הוא המחיר הנדרש להובלה. המחיר הוא בדרך כלל רכיב עיקרי בבחירת חברת ההובלה עבור רובנו, אמנם האם מחיר נמוך מהווה במרבית הפעמים את הפתרון שיתאים לכם?

אנא מכם, אל תהיו מופתעים אם הזמנתם הובלה לכל המשרד בשש מאות ₪ ואז הגיע בחור רופס ובודד עם טנדר מלא דפיקות. בדומה לזה שלא הייתם שמים את האוטו בכל מוסך, למה שתשימו את החפצים שצברתם בחיים אצל סתם מוביל, גם אם הוא זול.

איך תבחרו חברת הובלות

במידה ואין לכם ניסיון עדיף ואפילו מומלץ לבדוק כמה הצעות מחיר. באמצעות השוואה בין מס' חברות הובלה יהיה לכם מושג מה כל חברת הובלות ממוצעת מאפשרת ועבור איזה מחיר, כך יתאפשר לכם לדעת מה מקבלים בכל מחיר ולהחליט על המחיר אותו אתם יכולים ומוכנים להוציא ולהבטיח לעצמכם את העסקה הטובה ביותר במחיר ששילמתם, זקוקים לסיוע במציאת מוביל? הכנסו לאתר.

אם תבדקו הצעה ההבדלים יהיו ביטוי של:

ניסיון בפועל והמלצות – חברות הפעילות בענף מס' רב של שנים מעסיקות צוותים מנוסים ומיומנים שעובדים בצורה יעילה ומהירה תוך טיפול מסור בחפצים שלכם. לחברות הובלה אלו מספר רב של לקוחות ויש באפשרותן להנפיק המלצות מלקוחות שונים.

אחריות וכיסוי ביטוחי – שימו לב שמרבית מן ההצעות ה"אטרקטיביות" שתקבלו אינן מציינות סעיף ביטוח. בזמן העברת עסק כדאי להקפיד ולראות שנמצא סעיף מסוג זה ולוודא על מה הוא נותן אחריות כדי שיהיה לכם שקט פנימי.

כלי התובלה ומס' האנשים – חברות הפועלות כדרך קבע יביאו איתם משאית סגורה בהשוואה לחאפרים שיבואו לבד עם פיקאפ שבמידה והזדמן מזלכם סגור עם ברזנט. חברות מסודרות יתנו לכם צוות עובדים מקצועי ומיומן המונה לפחות 3 עובדים, בהתחשב בכמות התכולה – מה שגורם לטיפול טוב בתכולת העסק.

הובלה באמצעות מנוף – שימוש בשירותיו של מנופאי יתבטא בתוספת מחיר ובחלק מהמקרים לא תהיה לכם ברירה ותהיו חייבים להשתמש בו עקב הדרך הסבוכה אל המשאית. למרות האמור, מומלץ לשכור שירות זה גם אם לא חייבים כיוון שהוא יחסוך לכם זמן רב ומונע אפשרות של פגיעה בפריטים בזמן סחיבת הציוד במסדרונות קטנים.

אני מקווה שנתתי לכם נקודת פתיחה טובה להתחיל בה למציאת הצעה ממוביל שתשתלם לכם. זקוקים לעוד טיפים וכלים למציאת מובילים במחירים מצחיקים? כנסו עכשיו לקישורים שבטקסט ותוכלו לקרוא עלמחירונים, טיפים ומאמרים ועוד כלים שיעזרו לכם לעבור את יום ההובלה בקלות יחסית.

כתיבת תגובה