ממוצע עלות יום כיף לעובדים

לא עוד ימי גיבוש גרועים!

מדי תקופה מסויימת אחד מחברינו מחליט שצריך לערוך בריתה ומצפה שכולנו נעצור הכל לטובת האירוע או שהמקום עבודה נזכר לערוך כנס שנתי. בלי ספק, כשמדובר באירוע שנראה מושקע אלך ללא היסוס, אך תמיד – הארנק שלי מתרוקן, הלו"ז עמוס ולא ברור אם האירוע יהיה טוב. למרות כל זאת, יש את הפעמים שכן. אם אתם רוצים, לעיין במידע נוסף – קראו בהרחבה כאן.

הלוואי שכל אירוע שאוזמן אליו , יהיה דומה, משעשע וייחודי, כדי שלא נתבאס מלכתוב את הצ'ק, מהנסיעה וכל הכרוך בכך, כמו הוצאות על דלק וכדומה. הפתיע אותי שדווקא אישיות משעממת כמו בן דודי ארגן לעצמו אירוע כה מקורי, אבל אכן כך, היה ממש כיף.

ימי כיף לעובדים

בינינו, כשהכיס מסודר – האפשרויות בלתי מוגבלות, אך מצד שני, אם יש כסף והראש מקובע – יהיה אירוע משעמם. אפילו אירוע בריתה – עשוי להיות אירוע בוטיק, אך העיקר שיהיה מקורי ומשעשע. מתי התרגלנו לנסוע לאיזה חור מאחורי חניון, כשנאלצים לאכול מנות לא משביעות וברמקולים שומעים דיסק להיטים שמתנגן במחזוריות כל האירוע?

אפילו הדברים הזניחים יכולים להפוך למשמעותיים, אם נשקיע עליהם את המשאבים הנכונים. לדוגמא, בערב האירוע המדובר, עובדי המקום לבשו מסכות והרגיש לי כאילו הם נהנים מהמעמד. עוד אלמנט שאהבתי היה האוכל, שקיבל קונספט חביב לערב הזה; המנות המושקעות היו קרויות ע"ש ביטויים שגורים בפי הזוג, רעיון מגניב ואמנותי באמת.

מה בנוגע למיקום?

ללוקיישן יש חשיבות עליונה, לאו דווקא מבחינת נוחות גישה, אלא מבחינת רעיון. לדוגמה, כנס בחיק הטבע – מלכתחילה יהיה יותר מרשים מאולם, גם אם האוכל משעמם. אם משקיעים מספיק בפרטים הקריטיים, האורחים יתפשרו על האלמנטים הקריטיים לכאורה, כמו המוסיקה.

באופן אישי, ערב לא מוצלח לא אמור להיות בלתי נסבל, אך עוד ועוד כאלה מאלצים אותי לוותר על האירוע. למזלי,בשנים האחרונות יותר ויותר אנשים קלטו שכל תחום האירועים במדינה שלנו לא מתעלה על עצמו מזה שנים רבות ואני שם לב לחידושים קטנים בתחום זה. רק צריך לפתוח את הראש.

כתיבת תגובה