הזמנת דוד כרומגן חדש

שוב המים קרים? למה לא להשתמש בחום השמש? אם יצא לך מכל החורים המצב ואתה חוזר ואומר לא יתכן שבחוץ חמסין והמים במקלחת עדיין קרים. למה לסבול? יש דרך פשוטה לפתרון – ניצול הקרניים הסולאריות על ידי התקנה של דוד שמש.
דוד כרומגן – כי הגיע הזמן

הצבת דוד שמש תוריד במידה רבה את חשבון החשמל החודשי בבית ואפילו בבתי מלון. למה לא לנצל את חום השמש לטובת חימום המים במקום לבזבז כסף ואנרגיה על שימוש בגופים חשמליים או אופציות אחרות העושות שימוש בכמויות עצומות של אנרגיה.

שימוש כלל ארצי בדוד שמש לא רק מוביל להקטנה בהוצאות כי גם להקטנה בשימוש בחשמל. בזאת אנו מביאים לחסכון בכמויות הזיהום בעקבות צריכה מוגברת ובכך מונעים חוסרים של מקורות האנרגיה העולמיים.

כמה עולה דוד שמש כל מה שאתם צריכים לדעת

איך זה פועל? איפה מניחים? מי מתקין את זה? כל העובדות לגביי דודי שמש.

בישראל קיים חוק על פיו צריכים לעשות שימוש בדוד שמש בבנייני מגורים (מלבד מגדלים שאין בהם די מקום). בעזרת תקנה זו אנו חוסכים בכ-3 אחוזים מצריכת החשמל הכלל ארצית.

פיתוח הדוד של היום הינו כחול לבן. יש אופציה אחרת?

את הדוד מציבים על גגות בנייני המגורים, או על משטחים פתוחים אחרים שמאפשרים חשיפה מושלמת לשמש. את הדודים מעמידים כך שהקולטים פונים לדרום.

הדוד מורכב ממיכל מבודד, ובתוכו מים, שמחובר בצינור לקולטים. בתוך הקולטים ישנם מערך של צינורות מים במסגרת סגורה.

מסגרת קולטי דוד השמש בנויה בצורה כזו שצידו האחד עשוי משטח זכוכית שקוף ואילו יתר הפאות אטומות, כאשר המטרה היא לכלוא את הקרניים החמות. בעקבות זאת צריך לשמור שצידו החשוף של הקולט נקי מפסולת.

רכישת דודים מסוג זה מומלץ בחום לבניין דירות ואפילו במספרות במדינות כמו שלנו בהן ניתן לעשות שימוש במשאב הנגיש של אנרגיית קרני החמה.

הייתם רוצים לקבל מידע נוסף על דוד שמש וקולטים? לא מבינים איך הסתדרתם עד היום? העולם צריך את זה, הכנסו עוד היום לאתר שלנו www.duud.co.il/ ותוכלו לקבל פרטים ממיטב נותני השירות בתחום.

כתיבת תגובה