מציאת קבלן ניקיון אמין

הרצפה כבר לא מבריקה? אפילו מי שלא אוהב לנקות מעדיף להימצא בסביבה נקיה ומצוחצחת. הסיבה לכך פשוטה, אם נקי, נעים יותר, פחות אבק משמעותו פחות סיכוי לפתח מחלות, ופשוט, כשהכל מסביב נקי האויר טהור יותר וכך גם האווירה כולה.

רק שלרוב אנחנו לא פנויים לדאוג לכל נושא הניקיונות במו ידינו כך שאנו בוחרים להזמין חברות ניקיון מקצועיות שיעשו את העבודה עבורנו. אך מסתובבים סיפורים רבים הנוגעים לאנשים תמימים ששכרו צוותי נקיון וזכו לעבודה חובבנית, צוותי ניקיון שהבריזו, חברות הברקה אשר גרמו נזקים עצומים בשימוש בחומר לא מתאים, או אפילו מקרים בהם הדבר היחיד שכן עבר נקיון היתה קופסת התכשיטים…

בעלי עסק או בית ואינכם פנויים למיני קרצופים וניקיונות? זקוקים לשירות הברקה או לנקות את הדירה לאחר שיפוץ? מתעניינים בנושא חברות אחזקה וניהול? איך מאתרים את השירותים הכי טובים בתחום ניקיון לבית?

– חשוב להזמין קבלן ניקיון לפחות שבועיים מראש, ביחוד במידה ומתכננים את המעבר במהלך יולי-אוגוסט או אולי בתקופת פסח וראש השנה.

– עדיף שלא להסתפק בהצעה לנקוי והברקת הבית שניתנה לכם דרך הטלפון. הקפידו ובקשו ממנהל העבודה שיבוא ויראה, וגם שיתן הצעה מסודרת במסמך כתוב וחתום.

– אל תכנעו לפיתוי שבשירותים והצעות מחיר שנשמעות זולות מדיי. שירות פוליש וניקיון לדירת 4 חדרים תחת 1300-1400 שקל אמור לעורר אצלכם תהיה.

– בדקו שהצעת המחיר לשירות הניקיון תכלול גם נקוי במכשיר הברקה, בכדי שלא תתקעו עם אדם שמשתמש רק בסחבה ודלי.

מחפשים מידע על אחזקה ושירותי ניקיון? בקרו עכשיו באתר www.clen.co.il/. ניקוי קל ונעים!

כתיבת תגובה