הזמנת כריך וסלט לעבודה


מתכון מנצח לאירוע מושלם. מי שאירח לבטח יסכים איתי שזו ממש לא משימה נחמדה. הקניות, ההכנות ונקיונות של המשרד או הבית, לאספקטים אלה יש מחיר ויותר ממחיר כלכלי, מדובר גם בזמן רב ועצבים. במאמר המצורף אנסה להעניק לכם שיטות שיכולו לסייע גם למארח הטרוד ביותר להנות מהאירוע ולא להרגיש שהוא נמצא בעונש.

אחד הטיפים שרצוי ליישם הוא לחשוב תמיד איך אפשר להפוך את חייכם ליותר פשוטים, בעיקר בדברים המעצבנים, כמו למשל במקרה של דאגה לאוכל. גם בבתי עסק- ככיבוד לאורחים, או לעובדיכם וכמובן גם בבית כשיתאפשר לכם לארח את החברים או השכנים.

לארח בלי כאב ראש

בטוח תסכימו איתי שנושא המזון חשוב לכולנו -לעובדים במפעלים, למנהל הייצור וכמו כן גם לאורחים שלכם. לפיכך אני מציע לבחור בשירותי הסעדה. כך ניתן למצוא דיי בקלות מענה מזין לכל אירוע.

אם אתם מנהלים טובים שדואגים לעובדים שלהם יש לא מעט אופציות טובות שכדאי לשקול, כמו למשל הכנסת מכונות מזון משולבות שכוללות מספר אלמנטים כגון סנדוויץ' גבינה וירקות, מעדני חלב, ובנוסף כוס קפה משובח. כך שבכל זמן שהוא עובדים ואורחים בחברה יכולים למצוא במהירות מענה מהיר ומזין לבעיית הרעב.

במידה ואתם מחפשים פתרון קצת יותר איכותי, לדוגמה למסיבה או אירוע חשוב, רצוי לשקול את האופציה של הזמנת שירותי קייטרינג איכותיים וגם סלסילת פירות. ולא חסרות עוד הרבה אפשרויות ודרכים שיוכלו לעשות לכם את החיים לפשוטים יותר באופן משמעותי.

סנדביץ', כמו שאתם בטח חושבים, יכול בקלות לשמש כאחד מתוך מבחר פתרונות, גם במידה שמדובר בארוע כמו חינה או ערב חברה. אבל נושא התפריט שיוגש הוא לא בהכרח האמצעי היחידי שניתן לפשט. אני ממליץ בחום, שאם אפשרי מבחינתכם, להיערך 5 ימים לפני – לדאוג לקניות, לנקיונות פעלו כך. טיפים אלה יעזרו מאוד לצוות ההנהלה באופן ודאי גם למארחת הממוצעת. מהותי לזכור שתכנון דקדקני הוא הכרחי בהצלחת אירועים.

ובכלל יש המון יתרונות לשימוש בחברות/ שירותי קייטריניג. הם נועדו בין היתר לאירוח בבית ובמגוון מקומות נוספים, לדוגמא בטיולים – כמו סיור בנחלאות בירושלים, או טיול משפחתי לגולן וכמובן, גם במקומות עבודה – לקהל העובדים. בכל מקרה, אם אתם רוצים לשמוע עוד פרטים בכל הקשור לתחום של אפשרויות הסעדה שונות? צפו בפרטים נוספים כאן ותזכרו תמיד שלמרות ששירותים כאלו כרוכים בתשלום, הם ללא ספק חוסכים די הרבה זמן וכאב ראש למארגני הארוע.

כתיבת תגובה