החשיבות בניקיון משרדים וסביבת העבודה

המשרד שלנו הוא מקום בו אנחנו מבלים את רוב שעות היום מהבוקר ועד הערב, עובדים, אוכלים, נפגשים עם אנשים ולקוחות. גם בשביל המראה החזותי אך בייחוד בשביל ההרגשה הטובה, יש להקפיד על ניקיון יומיומי של המשרד החל משולחנות העבודה והעמדות בהם אנחנו יושבים ועד לניקיון הרצפה והשירותים.

שירותי ניקיון למשרד

עסקים ומשרדים רבים שוכרים את שירותיה של חברת ניקיון שמקפידה על שמירת הניקיון במשרד. באופן יומיומי מגיעים מנקים שאחראים לניקוי וטיפוח המשרד והם עובדים לכל אורך שעות היום, היות ובמקום כמו משרד יש עובדים רבים ותחלופה רבה של אנשים ולכן הסיכוי שהמקום יתלכלך עולה וגובר ויש להקפיד על ניקיונו השוטף.

אז מה חברת הניקיון עושה במהלך העבודה?

  1. דואגת לניקיון הרצפה והשטיחים
  2. ניקיון המטבח ואחריות על מילוי המוצרים – קפה, תה, סוכר וכו'
  3. ניקיון וחיטוי השירותים, מילוי נייר, ריקון פחים
  4. ניקיון מטבחים
  5. פוליש לרצפה במידת הצורך
  6. ניקוי אבק, ניקוי שולחנות
  7. ניקיון מקלחונים
  8. ועוד

הקשר בין ניקיון המשרד לבין אווירת העבודה

סביבת העבודה והאווירה ששוררת במשרד מאוד משפיעה על העבודה. אווירה יכולה להיות מורכבת מהאנשים סביב, אווירה שקטה/ רועשת, מבחינת מזג האוויר חם במשרד/ או קר והיא הרבה פעמים גם מושפעת מניקיון המשרד. אם אנחנו עובדים במקום לא נקי, עם אבק מסביב וריח לא נעים, זה עלול להשפיע לרעה על העבודה שלנו ולהוריד לנו את המוטיבציה לקדם תהליכים בעבודה. חשוב מאוד לעבוד בסביבה שפיסית תהיה לנו נעימה, גם אם העבודה היא לא כל כך לרוחנו.. סביבת עבודה נעימה משפיעה לטווח ארוך והופכת את מקום העבודה לחיובי יותר ונעים יותר להיות בו.

כתיבת תגובה