החלפת ריצוף טרצו

הילד עזב את הבית? חייבים שינוי?
בחברה הקפטילסטית בדור הנוכחי, יש לנו כמיהה לשדרוגים כל הזמן. העדפות שלנו הן דבר שנרכש ומשתנה ואל תשכחו את האופנה – רק שלשום טיפטנו את חדר העבודה בכחול ואילו היום ירוק בקבוק הולך הכי חזק. אז לא נשפץ ונצבע שוב? ברור, בלי למצמץ!!

חייבים חיפוי קרקע? לפניכם מספר טיפים

לשמור על מראה עדכני זו השקעה לא קטנה ולכן מומלץ לחשוב על פתרונות לטווח הארוך.

תכנון נכון של החלל – אל תמנעו מלהשקיע זמן וכסף בנושא זה, תכנון נכון של השטח משמעותו ניצול חכם של השטח והתאמה טובה לצרכים שלכם. אפילו בדירות הכי קטנות אפשר להפיק את המירב מהחלל שברשותכם ולהתאימו לאפשרויות רבות.

בחירת צבעים – צבע הוא האופי של ההדירה שלכם והוא מהדברים הבולטים שהעיניים שלנו רואות כשנגיע למקומות חדשים. גוונים של צבע יכולים להיות עניין של מודה. ניתן להתייעץ ולראות אילו גוונים של צבעים יתאימו לכם לטווח הארוך. חשוב להתאים את צבע חדר הכניסה לרהיטים שהזמנתם ולאופי שלכם.

ריצוף טרצו – כי הבטחות צריך לקיים!

האישה חטפה התמוטטות עצבים? היא חושבת שהגיע הזמן לחדש? רוב הסיכויים שהיא צודקת. רבים האנשים אומרים לעצמם שעכשיו זה זמן לא טוב מסיבה כזו או אחרת ודוחים הוצאות על שדרוג מראה הבית. דמיינו לעצמכם, לא הייתם מעדיפים להרגיש כמו בבית מלון יום יום בביתכם הקט במקום לקחת עוד חופש ביוון?

שיפוץ זה השקעה

זה ממש לא משנה אם רק עכשיו קיבלתם לידכם בית חדש, מוכרים את בית ההורים או שאתם ממש רוצים לשנות את מראה הדירה? עיצוב הדירה, הקפדה על מצב תקין ומראה עכשווי יוסיפו לכם לשווי הבית!!!

בית שמעולם לא נצבע ידחה קונים פוטנציאליים ואילו נכס שעבר עבודות שיפוץ מהיסוד והושקע בו לא מעט כסף גם ישדרג את רמת החיים וגם כאשר תמכרו אותו זה יהיה עבור סכום גדול בעשרות אחוזים כשיגיע היום למכור.

הייתם שמחים לשמוע עוד על שיפוץ חדרי אמבטיה? כנסו לאתר האינטרנט שלנו www.h100.co.il ותוכלו למצוא פרטים ממיטב נותני השירות – בית יפה לחיים יפים.

כתיבת תגובה