מצלמות אבטחה חדישות

לא מצליחים להירדם בגלל הפשיעה בשכונה? יש מצב שתמצאו עניין בנושא שנשתף במאמר זה. יותר מזה, אם היה ועד עכשיו לא פרצו לכם לרכב, כנראה ומתישהו צריכים מצלמות אבטחה.

כמה אזעקות!

גם מי אשר מתגוררים באיזורים ה"טובים" – חייבים הגנה כלשהי; התגנבויות אל רכבים ללא הגנה ודירות הן דבר שבשגרה בכל רחבי הארץ. בסופו של יום, כל אחד מאיתנו הספיק לשמוע על שסבל מהתופעה במהלך חייו. למרבה המזל, יש המון גילויים ופתרונות אבטחה יצירתיים שלא יעלו לכם יותר מדיי מאמץ הן מבחינה פיזית וכלכלית.

מגן את ביתך

נסו למגן את הבית, אפילו בדרכים פשוטות, כמו מנעולים חזקים או לחצני מצוקה, כיוון שבלתי אפשרי לחזות מתי יגנבו מכם. לא ניתן להישאר באוטו או בסביבתו לאורך כל היום. אפילו אם אתם נמצאים ברכב או באזור, מוטב לכם לא לנסות להתערבב עם הפורצים. כדאי שלא תפריעו להם ותיידעו את המשטרה. קיימים גם מגוון פטנטים שיודיעו לשירותי הבטחון כפעולה בסיסית.

בעלי העסקים שבינינו צריכים לשקול לאמץ פתרונות אבטוח למשרד שלהם והגנה על המידע המסווג של העסק, בסגנון גלאי וילון חיצוני או גלאי אקטיבי. חפשו מצלמות נסתרות לבית ובִּחנו בעצמכם את המגוון הקיים.

לאבטח את הכל

כיום, כולנו מקפידים להצפין את הפייסבוק, מאבטחים את האייפון, הסיסמאות שלכם וכו' עשרות פעמים ביום. אנו מאבטחים עצמנו בצורה כ"כ טבעית, זאת למרות חשיבותה של האבטחה. על אף העובדה שההוצאה גבוהה יחסית, אתם חייבים לספק אבטחה עבור רכבכם וביתכם, אשר חשובים סביר להניח יותר מחשבון הפייסבוק שלכם. קחו את האינפורמציה שרכשתם ממאמר זה וממקומות אמינים אחרים, והעלו בדרגה את האבטחה של ביתכם. כל מידע חשוב וקרובי משפחה מוכרחים להיות מאובטחים! אם כך… אתם עדיין פה?

כתיבת תגובה