החלקה יפנית וצרפתית לשיער מושלם

מדוע החלקה יפנית, החלקה צרפתית טובה לך

לא פעם ולא פעמיים יצא לך לשמוע "למה את לא עושה כבר החלקה יפנית או החלקה צרפתית ומפסיקה להתמודד עם השיער שלך כל בוקר" ? ואז את בוודאי מעלה בראש את כל הסיבות ולא תמיד בטוחה שהחלקה יפנית או החלקה צרפתית אכן פותרות את ענייני השיער שלך ואיתן לא תתמודדי עם ימים שהשיער מבולגן.
בגלל זאת כשמחליטים על החלקה כדאי לבחור בהחלקה יפנית או החלקה צרפתית שמתאים לשיער שלך. נכון להווה סוגי ההחלקות אינן כמו ההחלקות בצורה הכימית, וגם השימוש בחומרים השונים פחות בעייתי כפי שהיה בעבר, ולכן החלקה יפנית והחלקה צרפתית תופסות ליותר זמן. לכן, אל תוותרי על שיער חלק רק כי את לא סגורה איזה מרכיבים ישנם בהחלקה. אם את חושקת בשיער ללא בעיות ו-12 חודשים חלק מומלץ לך לבצע החלקה יפנית או החלקה צרפתית ותרגישי את ההבדל. אם כך למה את מחכה, לכי כבר עכשיו וקבעי לעצמך תור למקום שעושה החלקות.

החלקה יפנית היא לחלוטין מה שאת רוצה

כשאת שומעת על החלקה יפנית מתכוונים לסוג החלקה שנשארת איתך במשך זמן רב. החלקה יפנית נותנת לשיער את המרכיבים החשובים ששיערך זקוק להם כשיש גם קולגן שמסייע לשיער שלך להחזיק בתוכו את גמישותו וברקו. בזכות החלקה יפנית את יכולה להיות בטוחה שלא תתקלי יותר ביום שיער רע וכל שתדרשי לבצע זה להבריש או מצד שני יד בשיערך ואת מוכנה ליציאה. לסדר את השיער דורש הרבה זמן מול המראה ומלווה שתכשירים לשיער. בעזרת החלקה יפנית הבעיה נפתרת, לא פאנים, ולא מחליקי שיער. בסה"כ צריך לעשות החלקה שמשאירה את שיערך חלק לפחות לשנה, יש ללכת מידי פעם לזה שעשה את ההחלקה כדיי לשמור עליו ולחזק אותו אך עדיין, ההחלקה שווה כל דקה.

לא מוותרים על החלקה צרפתית

החלקה צרפתית היא לא כמו החלקה יפנית בדבר אחד מהותי שהוא תזוזה של מחליק קרמי פעם אחת בשיערך. בזמן שעושים החלקה בעצם מתקבע שיער המטופלת וכך למעשה הוא מבצע החלקה של שיערך ע"י חום רב. באותו זמן, כשהוא מחליק סרמידים מוחדרים להחלקה וגורמים לשיער מוחלק לאורך זמן. וזהו בעיקר הפלוס החיובי של החלקה צרפתית. אין צורך יותר חזרה על הפעולה כל זמן מה אלא רק פעם אחת ויחידה שתופסת זמן ממושך.

texti

קופירייטינג וכתיבת תוכן מקצועי ושיווקי

כתיבת תגובה