מזרון – הבסיס לאיכות השינה

הדבר החשוב ביותר והמשפיע ביותר על איכות השינה שלנו הוא בחירת מזרון. בבואנו לרכוש מזרון, עלינו להתחשב בכל הגורמים שיסייעו לנו לזכות בשינה טובה יותר. אדם ממוצע ישן 30% מחייו, דבר המחייב אותו למצוא פתרון יעיל בדמותו של מוצר נוח שיאפשר ליהנות מנוחות שינה אופטימאלית, על מנת שתפקודו היומיומי יהיה במיטבו, ויסייע לו למקסם את יכולותיו. בבואכם לרכוש מוצר מבין מגוון מזרונים המוצעים בשוק, עליכם להקפיד על קניה בבית עסק ידוע, בעל מוניטין בתחום, המסוגל להעניק אחריות לטווח ארוך היות ומדובר במוצר שאמור לשרתנו שנים רבות. אז מה צריך לדעת לפני שבוחנים מזרונים לקניה ?

מזרונים קשים

מזרון קשה ייאלצו את הגוף שלנו לנסות ולהתאים עצמו אליו, מה שעלול לגרום לנו לאיכות שינה ירודה, כשחלק מהתסמינים הם התהפכות מרובה במהלך השינה כיוון שהגוף מחפש את הנוחות שלו, יקיצות מרובות במשך הלילה הפוגעות במחזור השינה, וכך נמצא עצמנו מתעוררים בבוקר עייפים וחסרי אנרגיה. ישנו מיתוס מהעבר האומר מזרונים קשים הינם בעלי דרגה אורטופדית גבוהה, הסברה נבעה בין היתר מהסיבה שפינוי פצועים מתאונת דרכים היה מתבצע על משטח משכב קשה. בשנים האחרונות השתנתה צורת החשיבה של אנשי המקצוע, שמרביתם סוברים שהמזרון צריך להתאים עצמו אל הגוף ולא להיפך. מאידך, שינה על מזרונים רכים מדי עלולה לגרום לקום בבוקר עם כאבים באזור המותניים שלא תהיה תמיכה מספקת לאזור הכבד ביותר בגוף – אגן הירכיים. לכן דרושה מקצועיותו של המוכר, הידע והניסיון, על מנת לבחור מזרון אידיאלי עבורו.

מזרונים עם קפיצים

מזרונים מסוג זה מיוצרים בטכנולוגיה של ייצור קפיצים, דבר ההולך והנעלם מהתעשייה. בשנים האחרונות התעשייה נמצאת בתהליך של התנתקות מייצור בשיטה זו, כשהאלטרנטיבה היא מעבר לייצורהיא מחומרים טבעיים כגון: לטקס, ויסקו, טמפור ועוד.  יתרונו של מזרון הקפיצים הוא בהתאמה לגוף, לפי משקל הגוף. החיסרון הבולט הוא שברגע שאחד הקפיצים מתעוות, נשחק או נשבר, מזרון הופך להיות בעל רמת נוחות ירודה, שאף גורמת לסבל לישן עליו. הפתרון נמצא בעטיפת הקפיץ בשכבת בידוד שכל קפיץ מבודד בה.

texti

קופירייטינג וכתיבת תוכן מקצועי ושיווקי

כתיבת תגובה