החלקות שיער- כל הסודות המקצועיים של החלקת שיער מקצועית

נשים רבות מתלבטות האם לעשות החלקות שיער מקצועית או להישאר עם שערן הטבעי. נשים רבות פוחדות מבעיות רבות, האם בעקבות הטיפול ינשור שיער הראש, האם לאחר הטיפול השיער יהיה יבש וחסר ברק?? האם ייגרם לו נזק ועוד חששות אחרים. הסיבה לכתיבת הכתבה היא להפיג את כל הפחדים. יש להבין כי אם מבצעים במיומנות את הטיפול, אם הספר צבר מספיק שעות עבודה וניסיון רב, אין ממה לחשוש ואין כל סיבה לדאוג כי ההחלקה לא תצליח , נהפוך הוא, אחרי כל טיפול של החלקות שיער, השיער יהיה בריא יותר, הרבה יותר מבריק, מאוד חלק ורך.

החלקות שיער- לכל שאלה תשובה

· החלקות שיער יכולות להתאים לכל אחד ואחת. לפני החלקת השיער חשוב כי הספר יאבחן את סוג השיער ויבחר את חומרי ההחלקה המתאימים לכל סוג השיער. כמו שלכל דבר בחיים יש חסרונות , גם לכל טיפול של החלקה יפנית חסרונות, פעמים רבות אחרי טיפולי החלקות שיער יהיה השיער יבש ושביר.

· רוב היצרניות המובילות בעולם מייצרות חומרי החלקה באיכות גדולה. רק מעצב שיער מיומן ידע לבחור את החומרים הראויים ביותר. החלקה יפנית חסרונות, ה מחירים הגבוהים לעומת החלקות אחרות גורמים לייקור הטיפולים.

· בדרך כלל טיפולי ההחלקה לא גורמים נזק ואינם גורמים לנשירה. אחרי ההחלקה צריך לטפל ולטפח את השיער בחומרי טיפוח מומלצים .

· אחרי החלקות שיער , השיער ייראה מבריק ושופע ובכלל לא יבש. ספר מיומן ידע כמה זמן להשאיר את חומרי ההחלקה על שיער הראש ובאיזו מידת חום לחמם את המגהץ המיוחד.

· המחיר של החלקת שיער אינו יקר , אך החלקה יפנית מחיר הוא יקר בגלל הזמן ובשל הדרישה לספר בעל ניסיון, איש מקצוע מיומן ובעל ניסיון.

· סוג השיער משפיע על התוצאות. לא כל שיער מגיב באורח שווה לטיפול . יש סוג של שיער שיהיה חלק, רך ונעים למגע, ויש סוג שיער ראש שיישאר מעט גלי ובעל נפח.

· לאחר החלקות שיער אין צורך לעשות פן . רק במקרים בודדים נמשיך לעשות פן קל. כדאי להבין כי גם לטיפול של החלקה יפנית חסרונות, ובינהן חשיפה במשך זמן רב מדי לקרני השמש החמות. וזו הסיבה כי יש צורך לכסות את השיער כאשר הולכים לים.

· כל פרק זמן יש לחדש את הטיפולים של החלקות שיער. חידוש ההחלקה הוא אחד מן החלקה יפנית חסרונות. כל ארבעה חודשים יש צורך להחליק את שיער הראש הטבעי שצמח בינתיים.

· החלקה יפנית מחיר שונה ממספרה למספרה ואינו קבוע. מחיר ההחלקה נקבע על פי טיב החומרים, לפי מיומנות הספר, הוותק, המקצועיות והמוניטין. החלקות שיער כדאי לבצע אצל המעצבים המיומנים ביותר , לא מומלץ לחסוך בכסף.

כתיבת תגובה