תכנון גינה

מתישהו בסביבות גיל 40 או 50 הרבה אנשים מוצאים עצמם בנקודה בחיים שבה הדבר היחיד שמתאים להם לעשות זה לנוח, להביט לאחור ולראות את כל מה שהספיקו עד לשלב זה – אצל חלקנו המשמעות היא סיפוק מהתקדמות בקריירה, במקרה של אנשים מסויימים זו הנאה ממשפחה אוהבת, ובשביל חלק מהאנשים הכוונה היא להנאה מהבית שבו השקיעו הרבה מאוד כסף ואהבה, בעדיפות רבה לבית עם חצר גדולה ומטופחת.

ובאמת, נסו למצוא דבר יפה ומרגיע יותר מגינת ירק מטופלת; פינה לישיבה ולהתחיל את היום עם קפה ועיתון, לארח את המשפחה לארוחה, לשחק עם הנכדים, או לטפח ערוגת ירק. אבל בגילאים הללו לא תמיד יש לנו יכולת לעשות יותר מכיסוח הדשא, ולכן אנו מזמינים צוות גינון למטרת ביצוע העבודה.

איך? עצות לבחירת עיצוב גינות פרטיות :

– אינכם בטוחים מי לקחת לשם דשא דרבן? אין על המלצה טובה. שאלו חברים האם יש להם גנן טוב. במידה והם מרוצים מהגנן שלהם לא יתנגד להמליץ לכם על בעל מקצוע טוב.

– נסו למצוא איש מקצוע שמסכים להגיע ביום ובשעה קבועים, כך תוכלו לדעת שהגינה שלכם מקבלת טיפול דרך קבע.

– מומלץ לשכור איש מקצוע שמטפל בכל היבטי עבודת הגינון ולא רק בחלקם: זריעה ושתילה, ניכוש עשבים, טיפול בטפילים, עיצוב נוף, התאמת צמחיה ותכנון מערכות השקיה.

– ולמרות שקל יותר לקחת תכנון גינה , קשה להחליף את תחושת ההנאה שאנו מקבלים מטיפוח הגינה בעצמנו. אם תקדישו לגינה האהובה שלכם כמה שעות כל שבוע – תופתעו כמה ניתן להנות מהעבודה וכמה כסף ניתן לחסוף.

כתיבת תגובה