היית כבר בשבת חתן?

איך בוחרים גן לחתונה? יש צורך לערוך אירוע גדול ואין לכם רעיונות היכן להתחיל?

הפקה של מסיבה היא עבודה קשה. כל ארוע משפחתי כולל חלקים קטנים, כשכל אחד מאלץ אתכם לתת לו את הדגשים החשובים לו. כשמגיעים ליום האירוע האורחים יוצאים מרוצים, אחרי שיצרתם ארוע שלא ישכח!

מחפשים עוד פרטים על ברית? מאמר זה יעזור לכם בכל כל פרט משמעותי שיש לקחת בחשבון על ארועים.

חייבים להכיר כל מה שיש לדע על ארגון אירוע שכולם יזכרו לנצח? קיימים פרמטרים רבים שצריך לזכור בעת תכנון אירוע: מספר המוזמנים לארוע, דיג'י, בר וקיטרינג, האופן בו מעוצב האולם, בגד חגיגי, תיעוד האירוע וכדומה. לכולם נתייחס פה במאמר.

שבת חתן זה מקום טוב להתחיל בו

איפה יתקיים הארוע – בכדי להחליט על את המקום המתאים ביותר לאירוע שאת מרימים, צריך לקחת בחשבון כמה נקודות קריטיות: מהו האירוע, האקלים, מקום המגורים של המוזמנים ומספר המוזמנים לארוע. איפה תרצו לערוך את הארוע? בגן או אולם ארועים, או על חוף הים? אולי הכי כיף לערוך את הארוע בבית? תעצרו לחשוב לפני סגירת חוזה מול אולם או גן, האם הוא בטוח ממלא את כל הדרישות שסימנתם?

קטרינג – בלתי אפשרי לחגוג מפגש חברתי בלי לתת לאנשים אוכל. בקשו לטעום את האוכל וודאו כי מקום הארוע דואג לסוגי אוכל שערב לחיכם. אולי בכלל תרצו לדאוג לקטרינג באופן פרטי, על ידי השכרת שרותים של חברת מזון המתמחה בארועים שאתם מכירים. חשוב לזכור, אם אתם צרכים כשרות, אל תשכחו לוודא שלמקום יש אישור כשרות.

בר – אלכוהול יוכל לבוא כחלק מחבילת הגן או האולם או מחברה אחרת. עלויות המשקאות מושפעות מיוקרתיותו של האלכוהול, המגוון, בר אקטיבי או פאסיבי וכל המאפייים אחרים שתהיו מעוניינים להוסיף.

בגדים – הבגדים נתונים למה שאתם מעדיפים ללבוש. בגדים לארועים הם סיפור יקר, שלפעמים אפשר לעקוף. אל תשכחו הארוע הוא חד פעמי ונראה שלא תזכו להזדמנות ללבוש את השמלה או החליפה אחרי שהאירוע הסתיים. בדקו אפשרות להשכרת בגדים לארועים. אפשר גם לעצב בגדים משלכם, לחסוך בכסך על בגד יקר. נסו לבדוק אם יש אצלכם בגד נפלא או לשקול להזמין מהאינטרנט.

עיצובי האירוע – בלב הארוע; רוב גני הארועים נותנים מספר אופציות למראה המקום. אין סיבה להתפשר על התחושה המרגשת שאתם רוצים לייצר.

מוזיקה – מוסיקה זה עמוד השידרה לחוצים? מתלבטים לגבי הופעה חיה או תקליטן, העיקר שהאורחים יהנו. אם הטעם המוזיקאלי שלכם לא רגיל, חשוב לא לשכוח שלא כל האורחים מעריכים זאת ויש לגרום הנאה את כל הנוכחים באירוע.

שרותי צילום – כל אירוע מכונן מוכרח להיות מתועד, רצוי בידי צוות מקצועי. לרוב מצלמים גם את ההכנות לאירוע ועוד תמונות מרגשות. אל תשכחו לתעד את הארוע גם במצלמת וידאו.

מפיקים את האירוע של העשור? רוצים עוד מידע על אירועים? חפשו אותנו לכל מה שצריך לדעת, האופנות החמות והטיפים הכי חמים לארוע המשפחתי שלכם.

כתיבת תגובה