גירושין זה לא סיפור קל

ברגע שבני זוג מחליטים להתגרש הם כמובן נפגעים מכך אך גם ילדיהם, כיוון שמצד אחד ההורים מנסים לא להתגרש כדי לא לפגוע בילדים אך מצד שני אין להם ברירה אלא להיפרד למרות שיהיה מאוד קשה לילדים להתמודד עם המצב. ניתן לראות על מנת להקל קצת על המצב ברגע שעוברים את ההליך של גירושין יש לבצע חוזה הסכם גירושין שיכלול מספר נושאים למשל: מזונות, הסדרי ריאה, חלוקת רכוש עוד. מאוד חשוב לבצע את חוזה הסכם גירושין אצל עורך דין שהוא אכן מוסמך לכך ואת מה שהוא יחליט צריך להגיש לבית המשפט בשביל שהוא יאשר את החלטותיו של עורך הדין אחרת לא יהיה לדברים  שלו תוקף משפטי.

ברוב המקרים האם היא זאת אשר מקבלת משמורת והיא זו שתהיה אחראית על גידולם של הילדים חוץ ממקרים אשר הם יוצאי דופן שבהם היא לא כשירה לגדלם במצבים שבהם היא מכורה לאלכוהול או סמים. ברגע שקובעים הסדרי ראיה בעת הליך של גירושין חשוב מאוד לדאוג שבן הזוג שאינו אחראי על גידול הילדים ברוב המקרים זה האב ייראה אותם מספיק הרי אין כמו אבא ואמא. ניתן לראות כי הסכם גירושין אשר נעשה כמו שצריך ברוב המקרים עוזר להקל מעט על ההליך של גירושין אשר עוברים אותו בני הזוג בזכות הסדרי ראיה אשר נקבעו מוודאים שאכן האב רואה את ילדיו מספיק.

בנוסף לעניין של הסדרי ראיה יש את נושא המזונות על האב לשלם מזונות ילדים עד שהילדים יגיעו לגיל שמונה עשרה, כיוון שכך ממנים לילדים את צרכיהם החל מביגוד, אוכל, תרופות כרוניות ועד לקיחת פסיכולוג אם קשה לילדים להתמודד עם הגירושין של הוריהם.

גירושין הוא סיפור לא קל שנמשך הרבה מאוד זמן יש מקרים אשר בהם לוקח שנים רבות עד אשר מתגרשים מאוד חשוב להקפיד ולנסות שכמה שפחות הילדים ייפגעו מהגירושין לכן ניתן לראות כי שבית המשפט, עורכי דין והזוג אשר מתגרש ייעשו את הכל על מנת שתהיה פחות פגיעה בילדים אין לשכוח כי הם קטנים ולכן קשה להם להתמודד עם כל מה שקורה.

ישנה תגובה אחת על “גירושין זה לא סיפור קל

  1. פינגבאק: מזונות ילדים לסיפוק של הצרכים

כתיבת תגובה