הכל על טיסות לברצלונה

ברצלונה היא העיר מתוירת ביותר בספרד ואולי אף בכל אירופה. כל שנה מגיעים אליה מיליוני תיירים מכל העולם וגם ישראלים רבים בוחרים בה כיעד לטיולים ולנופש.
מישראל יוצאות טיסות לברצלונה מיד שבוע מספר טיסות ישירות לשדה התעופה של העיר. שדה התעופה שוכן ליד העיר ברצלונה וממנו אפשר להגיע למרכזה של ברצלונה בתחבורה ציבורית או ברכב פרטי.

בברצלונה יש אתרים היסטוריים שמושכים תיירים רבים ובגלל יופייה והיותה עיר ספורט היא מהווה מרכז תיירות חשוב לספרד.

הטיסות לברצלונה אורכות כ-4.5 שעות, הן נוחות ולא קשות וילדים יכולים השתתף בטיולי משפחתיים .משפחות רבות בוחרות לצאת בטיסה לברצלונה כיעד ראשון בספרד וזאת מטעמי נוחיות במיוחד כשיוצאים לטיולים עם ילדים או אנשים מבוגרים.

הטיסה לברצלונה משמשת כפתח לטיולים מורחבים בספרד או בארצות נוספות באירופה. זוהי דרך להוזיל את כל הטיול כשבוחרים להגיע ליעד מסויים וממנו ממשיכים בתחבורה ציבורית או ברכב מושכר.

לפני רכישת כרטיסי טיסות לברצלונה כדאי לבדוק בכמה חברות טיסה שיוצאות מישראל לספרד. התחרות בין חברות התעופה היא גדולה וכל אחד מעוניין שהלקוחות ירכשו כרטיסי טיסה במטוסים שלהם. כדאי לבדוק ולהתמקח על מחירי הכרטיסים.

ברצלונה היא בנוסף להיותה עיר תיירות גם עיר ספורט. יש בה קבוצות ספורט בענפים שונים והידועות בהן הן קבוצות הכדורגל וכדורסל. כעיר ספורט היא ארחה בעבר מפעלי ספורט אירופאיים ועולמיים כמו אליפויות אירופה בכדורגל את אולימפיאדת 1992 ותחרויות שחיה.

לקבוצות אלו יש חובבים בכל העולם. בנוסף לתושבי ספרד מגיעים למשחקים הביתיים של הקבוצות גם אוהדים ממדינות רבות באירופה. בין האוהדים אפשר למצוא קבוצה גדולה של ישראלים. אבות ובנים ולעתים כל בני המשפחה.

חברת התעופה מגבירות את הטיסות לברצלונה בכל פעם שיש משחק של אחת הקבוצות. חברות הנסיעה והתיירות יוצאות בחבילות ספורט שכוללות את מחיר הטיסות, כרטיס כניסה למשחק ולמי שמעוניין גם חדר במלון (לפעמים בסיום המשחק חוזרים לישראל).

יש משפחות שמכוונות את החופשה שלהם בברצלונה למועדי המשחקים של הקבוצה אותה הם אוהדים. אחרים רוכשים חבילת ספורט ומרחיבים אותה למספר ימים של נופש וטיולים באזור.
טיסות לברצלונה מתקיימות מישראל לאורך כל השנה. כשעונת התיירות הקיצית נגמרת נפתחת עונת התיירות החורפית. אוהבי ספורט החורף, ההחלקה על השלג, יכולים לבחור אתר סקי במקומות רבים באירופה, אסיה, אמריקה ועוד.

על כל טיסה לברצלונה יש קבוצות של מחליקים שבוחרים להגיע לאתרי הסקי בברצלונה. יש כאלה שמשלבים את ספורט החורף עם טיולים בעיר אף כי בחורף קר ומושלג.
לאורך עונת החורף העובדים שנותנים שירותים לגולשים הם עובדים זמניים. כל העובדים מגיעים לתקופה של כמה חודשים ובגמר עונת הסקי וסגירת האתרים הם חוזרים לבתיהם. במקום נשארים רק אנשי תחזוקה שבתקופת הקיץ משפרים ומתחזקים את המתקנים שבמקום.

העיר הוכרה על ידי אונסקו כאתר מורשת עולמית. בנוסף לאתרים היסטוריים יש בה הרבה מוזיאונים וגלריות על שמם של גדולי האמנים בעולם שחלקם הם ילידי העיר, כמו דאלי, פיקסו ואחרים. בכניסה לנמל יש פסח של כריסטופר קולומבוס.

יש עדין בברצלונה קהילת יהודים ששומרים על קשר רציף עם ישראל ולרבים יש משפחות בארץ שמגיעות לביקור אצל קרוביהם באחת מהטיסות לברצלונה.
רבים מבין הנופשים בברצלונה מגיעים אליה לאחר שביקרו בערים אחרות בספרד. חלק מגיע בתחבורה ציבורית כמו רכבות וחלק אחר ברכב פרטי. שילובה של ברצלונה בטיול בספרד הוא דבר טבעי וכמעט אין תייר שמגיע לספרד שלא מבקר בה.

כתיבת תגובה