הכל על שיפוצים וריצוף לבית

זוכרים את הימים בהן האופציה היחידה שלנו לריצוף היו בלטות קטנות, צבועות או חומות, לא ממש ברור, עם כתמים שחורים ביניהם? אותן בלטות שמתחתיהן היה מי שהחביא כסף והיה מי שפשוט נאלץ להוציא אותן ולהדביק אותן שוב ושוב כי הן לא נדבקו לרצפה?

למזלנו אנחנו כבר לא שם. עולם העיצוב והבנייה שילב ידיים והישראלים נהנים מסגנונות עיצוב ריצוף שונים, שמאפשרים מחד שילוב אופטימלי בין הריצוף לשאר המאפיינים במקום, ומצד שני, הנאה הליכה או עמידה על ריצוף איכותי כמו שאנחנו אוהבים.  הדוגמא הקלאסית של ריצוף לבית היא כמובן פרקט. שם אנחנו מקבלים את חווית הריצוף המושלמת. הבית הופך בבת אחת ליוקרתי עם מאפיינים טבעיים. אך זו רק דוגמא אחת. יש לנו לא מעט דוגמאות אחרות. שיפוצניקים בולטים בישראל ישמחו לספר לכם על כך

למשל, ריצוף שיש לבית, זו דוגמא קלאסית ויוקרתית שהחלה להיכנס לעולמנו בשני העשורים האחרונים בעיקר (אני מדבר על בתים פשוטים יחסית, בארמונות ואחוזות זה היה עוד קודם). רבים הבתים שמשלבים ריצוף שיש, לא רק במקלחת או במטבח אלא בכל הבית, במסגרת פרויקט שיפוצים כללי. זה מבריק, זה יפה, זה נעים, ואם שומרים עליו מלוטש אז בכלל זה מדהים. העלויות אומנם יקרות ויכולות להגיע ל-500 שקל ויורתר לאריח אבל בכל זאת, זה שווה את זה

אופציה אחרת היא גרניט פורצלן, המצאה ישראלית שבאה להחליף את אריחי הקרמיקה הישנים. קצת יותר זול, חזק לא פחות, מגיע במגוון עיצובים, עמיד מאוד, ובכל זאת רבים משתמשים בו עבור ריצוף חוץ לבית יותר מאשר ריצוף פנים.

סגנון אחר שמתאים לריצוף חוץ הוא צפחה. מדובר על ריצוף ייחודי, שלא דורש ניקיון, מיוצר מאבן טבעית, עמיד וקשיח, נוח לניקוי במילים אחרות כל מה שתאם מחפשים. רוצים לדעת עוד? הוא גם בא בסגנון כפרי, מה יותר  טוב מזה.

בקיצור מחפשים ריצוף לבית שיהיה איכותי? זה המזן ללכת לחנויות ולבדוק, לקרוא כתבות, להסתכל אצל חברים ואז להשאיר פרטים כדי לקבל הצעות מחיר מרצפים מובילים וחברות ריצוף איכותיות.  תוך זמן קצר הבית שלכם ירוצף מחדש כמו שאתם חולמים, כמו שאתם רוצים. ועל זה נגיד, תתחדשו.

מעוניינים לדעת עוד על שיפוצים בישראל? כנסו לאתר שלנו ותלמדו www.renovating.co.il/

כתיבת תגובה