המדריך המלא של פרחים קרית טבעון לשזירת פרחים

שזירת זרי פרחים היא אינה עניין של מה בכך. שזירה מוצלחת מצריכה ידע נרחב בכל סוגי הפרחים המתאימים, איזה פרחים מתאימים לאיזה אירוע, כיצד לשלב גוונים וצבעים, כיצד להוסיף צמחים נוספים לצד הפרח בצורה קלאסית ויפה, וגם באיזה מעמד רצוי לשים את הפרחים, שיתמוך היטב בזר. נוסף על כך, על השוזר לדעת היטב כיצד חשוב לדאוג לפרחים בבית הלקוח, אלו עציצים או צמחים זקוקים לאור השמש, ואילו יכולים לצמוח גם בתוך בית סגור. אנחנו בפרחים קרית טבעון החלטנו להכין בעבורכם את המדריך השלם לשזירה נכונה, אז כדאי שתמשיכו לקרוא.

שלבים שונים בשזירה של זר

שזירה של זר פרחים נחלקת לכמה שלבים עיקריים:

  • ראשית יש לבחור את החומרים איתם נעבוד, לנקות היטב את העלווה מן הפרח, ולנקות אותה היטב לפני הרכבת הזר.
  • כעת חשוב לבחור חוטים דקים לשימוש, על מנת ליצור זר כמה שיותר קליל. תמיד עדיף לבחור בשני חוטים דקים וקלים מאשר באחד עבה.
  • את החיווט נעשה בחלק הפנימי של הזר, כאשר כל חוט חיצוני חשוב לדאוג לכסות היטב בסרט. חשוב להעמיד את הפריטים בצורה גמישה ולא נוקשה, על מנת שיראו טבעיים.
  • חשוב לסגור את קצה הגבעול עם סרט ליפוף, על מנת למנוע תזוזה של המרכיבים. מומלץ לבחור סרט קישוט עבה ודקורטיבי, אשר מתאים בצבעו לצבע העלווה.
  • לבסוף, יש להשאיר ידית לנשיאה באורך של כ- 15 ס"מ בערך, על מנת שיהיה כמה שיותר נוח לקחת את הזר.

פרחים קרית טבעון, מתמחים בשזירה

אנחנו בפרחים קרית טבעון מעסיקים שוזרים איכותיים ומנוסים, אשר יעניקו לכם את השירות הטוב ביותר. שזירה טובה יוצרת זרים מעניינים ומיוחדים, אשר נראים איכותיים מצד אחד אך טבעיים מן הצד השני. נוסף על כך, השוזרים שלנו עושים עבודה מקצועית, כך שאין סיכוי שאחד הזרים יתפרק בדרך. אומנות השזירה מצריכה ניסיון על מנת להתאים את הצבעים הנכונים, את האגרטל הנכון וגם את הסרטים אשר יקיפו את הזר. אנחנו נעשה בשבילכם את כל עבודת הבחירה, כל מה שנותר לכם הוא להרים את הטלפון ולהזמין.

כתיבת תגובה