המלצות וטיפים להפקת חתונות

זוגות רבים שמחליטים להכנס לחופה בוחרים לאו דווקא באולמות אירועים באיזור מגוריהם אלא מחפשים בטווח רחב יותר כדי לסקור כמה שיותר אולמות ולהגיע לזה שהכי נכון ומוצא חן בעיניהם. יש זוגות שהולכים רחוק ואחרים צריכים את הנוחיות שבקרבה.

אם גם אתם כמו זוגות רבים המחליטים לקיים חתונות במרכז וסגרתם אולם אירועים שעונה על דרישותיכם, יש עוד התלבטויות מרובות ודברים רבים לארגן סביב ארוע זה כמו למשל האם להזמין קייטרינג במרכז או לבחור מתפריט המנות של האולם, תלוי מה יהיה חסכוני וטוב. יש אולמות שמציעים תפריט מנות כולל בופה בהתחלה וסוגרים עם הזוג עלות לכל מנה ויש את אלה המעדיפים קייטרינג. בדרך כלל תפריט מהאולם כולל בנוסף לבופה שבתחילת האירוע, הגשה 2 2 מנות עיקריות וקינוח לשולחן הסועדים על ידי מלצרים ושולחן שופע בסלטים ולחמים בעוד שהקייטרינג למעשה הוא בופה פתוח הנמצא בזמן האירוע ובו מוגשים המנות אותן בחרו הזוג וקינוחים בסוף הארוחה. ההגשה היא עצמית.

כמו כן נעשה נפוץ ליצור קשר עם כל המוזמנים בשביל לקבל אישורי הגעה לחתונה וזאת כדי להקל על הזוג או מארגנת החתונות במידה ויש להכניס את המוזמנים בשולחנות המתאימים ולהיות מוכנים מבעוד מועד למספר המוזמנים שיבואו ולהזמין מספר מנות מהאולם בכמות מתאימה או מהקייטרינג, תלוי מה בחר הזוג. ברור שיש לקחת בחשבון כי לא בכל המקרים אותם אישורים או סירובים אכן אמינים כי יש מקרים שבהם אנשים ניצבים בפני מצב לא נעים ואומרים כי יבואו על אף שאין זה הדבר ולהיפך, חלק יודיעו כי לא יבואו בגלל בעיה מסוימת ולבסוף כן יתאפשר להם לבוא. בכל מקרה כדאי לסגור מבעוד מועד על מספר מנות ספציפי על פי מספר האנשים שלדעת בני הזוג יבואו לאירוע בסופו של דבר וגם מומלץ לסגור מבעוד מועד מספר שולחנות ומנות רזרבה במידה ויגיעו יותר מוזמנים מהמצופה.

לא די בסגירת אולם ושירותי הסעדה כי יש עוד פרטים לא מעטים לסגור בהם שירותי צילום ומספר צלמי חתונות, שירותי תקליטן והכנת וידאו קליפ חתונה במידה ורוצים. יש המון גימיקים הכוללים רקדנים, בר אקטיבי ומתנות המחולקות ברחבת הריקודים.