פתיחת חשבון מסחר- הכי טוב שיש

ארנון נולד בתל אביב, אביו היה איש עסקים ואמו לא עבדה מפני שלא הייתה צריכה, המשפחה של ארנון הייתה מספיק עשירה גם ללא הכנסה שנייה.

ארנון סיפר  לה כי אביו אוהב גולף, קריקט ומשקיע בבורסה. על אמו סיפר מעט מאוד. כל מה שצילה ידעה היה שאמו אוהבת תרבות וספרות. המשפחה נשמעה לצילה מאוד מזויפת וקרה, אך היא הצליחה לעודד את עצמה באמצעות חשיבה חיובית.

כאשר הגיעה צילה לארוחת הערב, חשה במבוכה. הבית הגדול והמפואר נראה לה קר ומנוגד לאופייה , היא חשה כי היא לא מתאימה לנוף. צילה ניסתה להתנהג בנימוס ולהקשיב לכולם, אפילו לדיבוריו של האב על כך שביצע פתיחת חשבון מסחר.

פתיחת חשבון מסחר- כמה נהדר

אביו של ארנון סיפר כי הוא מרוצה מאוד  מפתיחת החשבון. הוא אמר לצילה שהוא עוסק במסחר כבר זמן מה וכי בזכות פתיחת החשבון הוא נהנה לבצע מסחר בבורסה אמריקאית. מסחר זה, הוא סיפר לצילה מאפשר תשלום נמוך של עמלות ומגוון אפשרויות לביצוע עסקאות מגוונות. "מדוע?" שאלה לפתע צילה והאב השיב כי הדבר מתאפשר תודות למחזורי  המסחר הגבוהים.

"ומתי אתה סוחר? באילו שעות?" מצאה עצמה צילה ממשיכה. ארנון הביט בה בפליאה והאב ענה כי הוא סוחר בשעות אחר הצהריים. הוא המשיך וסיפר על מסחר יומי ועל מערכת מסחר משוכללת אשר מאפשרת לבצע מסחר בדרכים הטובות ביותר. צילה שאלה אותו איך משתמשים במערכת הזו והאב השיב לה כי הוא הסתדר בזכות מדריך לשימוש אשר נקרא GT.

אמא של ארנון קטעה את השיחה ושאלה את צילה אם לשים לה עוד עוף בתפוזים בצלחת. צילה אשר ניסתה לעשות רושם טוב, אמרה שכן. לאחר מכן המשיך האב וייעץ לצילה להירשם לקורס שוק ההון למתחילים. ברגע הזה ארנון כמעט ונחנק מצחוק אך הצליח לבלום את שפתיו.

לאחר שעזבו ארנון וצילה את בית ההורים, אמר ארנון לצילה שהיא לא הייתה צריכה להתאמץ כל כך ולהתעניין לגבי פתיחת חשבון מסחר. צילה השיבה לחברה כי היא ממש לא העמידה פנים ושגם לבחורה מהקיבוץ, שחלבה פרות יכולים להיות תחביבים מגוונים. ארנון צחק ואמר שפשוט קשה לו לדמיין אותה סוחרת. לאחר שבוע החליטה צילה להירשם לקורס מסחר. ארנון היה מופתע ביותר.היא המשיכה לבוא אל הוריו של ארנון, לאכול עוף בתפוזים ולהתייעץ עם האב לגבי שיטות המסחר השונות. אכן, יש הפתעות בעולם וגם בת הקיבוץ עשויה ביום מן הימים לעסוק בעולם הבורסה והמסחר.

כתיבת תגובה