המלצות מובילים – למעבר מהיר ובטוח

שוב עוברים? זכיתם בפיס וקניתם בית חדש? בימינו מעטים האנשים המבלים את כל חייהם במקום אחד. חלק מהותי מאנשים היו רוצים לעבור מבית אחד לשני בכמה מקרים בתקופות קצרות. לעבור דירה נתפס כ תהליך מייגע. קטע הקריאה שלפניכם ימצא כמועיל לאלו שעוזבים את הדירה שלהם בשנה הבאה, ובו תוכלו לקרוא על נק' למחשבה על המלצות מובילים.

עוברים את זה בחיוך

קחו את זה בקלות. חלק ניכר מהאנשים עוברים ממקום למקום מסיבות משמחות של התקדמות לסטודיו גדול בסביבה טובה יותר או כשסיימו לבנות דירה חדשה. נכון, מעבר דירה הוא שלב מעייף נוסף אך גם אותו אפשר לעבור בחיוך.

כל הנתונים למעבר דירה נעים מזורז וללא כאבי ראש

היו מוכנים, בצעו בדיקה של אפשרויות להעברת הבית שלכם מראש. בזכות ההכנה לא תהיו בלחץ וכך יעבור יום העברת העסק בדרך הטובה ביותר.

לא מוצאים זמן לארוז? קיימות המון חברות שנותנות שירות אריזה לפני ההובלה. צוות של מס' עובדים יגיע לבית יום לפני יום העברת הדירה כדי לארגן בקופסאות את תכולת הבית שלכם.

במידה ונדרש מכם לפנות את המשרד לפני המועד בו באפשרותכם להכנס לדירה אליה אתם עוברים אל חשש! בחלקים שונים של הארץ תוכלו למצוא מספר עסקים שבבעלותם מחסנים שכל מטרתם אחסון תכולה. תוכלו להשכיר את המחסנים למספר חודשים אך תוכלו למצוא אחסון לזמן רב ואף בתעריף נמוך יותר.

אין מצב להתפשר על עלות הובלה

אם אלו אתם שאורזים את תכולת המשרד או שקיבלתם החלטה לשכור את שירותי חברת הובלה למשימה זו חשוב לארוז את יקרי הערך שלכם בצורה מוקפדת אם אתם רוצים שהם יגיעו בשלום לביתכם החדש. לא הייתם שמחים אםסט החרסינה שסבתא רבתא צילה נתנה לכם מתנהישבר בטלטלות הדרך.

אל תחסכו בהוצאות על מובילים, לא כל בעל ואן יכול להיות מוביל. הובלת חפצים מיוחדים כמו: מכונת כביסה, מקרר וכו' דורשים כושר נשיאה רב ומיומנות. בנוסף, יש ריהוט מסוים כמו: שידות מעץ מלא ארון דלתות אשר יצטרכו פרוק והרכבה. בדיוק בגלל זה, מומלץ לוודא שהמוביל מסוגל לעבודה זו. עבודה זו תביא לתוספת תשלום.

מדדו את דלת המעלית בדירה הנוכחית ובבית אליו עוברים בקרוב. במידה שדלתות החדרים צרות מדי יש מצב טוב שתצטרכו לשכור שירותי מנוף.

באפשרותכם לקחת שירות מנופאי מחברה נפרדת אך מומלץ לכם לטלפן ולבדוק אם חברת ההובלה שאותה לקחתם לביצוע העבודה נותנת שירותי מנוף בנוסף, כך תצמצמו עלויות. לפעמים כדאי לקחת מנוף, גם שניתן להסתדר בלי. השימוש במנוף יכול לחסוך טלטול מיותר של החפצים בדרך.

זקוקים לפרטים נוספים? הייתם רוצים לעשות סקר שוק? כנסו עוד היום למאמר בו תוכלו לקבל הצעות נוספות ממגוון רחב של אנשי מקצוע.

כתיבת תגובה