קורסי אילוף כלבים באשדוד – חובה לכלבים סוררים


אספתם כלב מהרחוב? הבאתם כלב והנכם מעוניינים לגלות כיצד צריך לטפל בו ולאלפו? הרצון או הבחירה לקנות או לאמץ כלב אינה כה קלה ומומלץ שלא תתבסס על אהבה בלבד לבעל החיים. מחפשים מידע בנושא אילוף כלבים באשדוד? לפניכם אי אלה טיפים שימושיים:חשוב שתוודאו שהנכם אכן בשלים להכניס כלב הביתה, הן מבחינת התמורה בחייכם ובלו"ז שלכם, והן מהבחינה הכלכלית. כלב דורש טיולים תלת-יומיים, לזכור להאכיל ולהשקות אותו, והענקה של תשומת לב ואהבה.

כמו כן, אימוץ כלבים מביא הוצאות קטנות וגדולות, קבועות וארעיות, על חיסונים, תכשירים, אוכל, חפצי משחק ואף טיפולים רפואיים במקרה כמו תאונה או בעיית בריאות. במידה ואתם עדיין לא מוכנים לעשות זאת, כנראה שעדיף שתחסכו מכלבכם ומעצמכם את האכזבה ותוותרו על האימוץ לפחות לתקופה הקרובה.

העדיפו לקחת כלבים מכלביה ע"פ כלב מבעלים פרטי – כלב גזעי מבעלים פרטי תמיד ימצא קונה, בעוד שכלביות בארץ מלאות כל רגע באלפי כלבים שננטשו. יש כלביות אשר ממיתות את הכלבים שנמצאים במקום לאחר פרק זמן מסוים, וגם העמותות שלא מוכנות ללכת בחלופה הזו כמעט ולא מסוגלות לספק למרבית הכלבים טיפול צמוד ואיכותי בשל העומס הרב. הכלבייה תאפשר לכם להביא הביתה חבר חדש מתוך מגוון אדיר ונוסף על כך, כלב כלביות יעמיס עליכם אהבה מושלמת ויהיה אסיר תודה בשל העובדה שהענקתם לו חיים.

כלב גזעי או מעורב? אמנם כלבים גזעיים מעניקים לבעלים שלהם סמל יוקרה, דווקא מעורבים הם פעמים רבות נבונים בהרבה, בעלי אורך חיים רב יותר ולוקים פחות במחלות תורשתיות.

אימצתם כלב? אסור שתזניחו את המשימה לאלפו. כלב שעבר אילוף נכון הוא כלב מרוצה, ובמידה ומצבו הנפשי מאוזן ורגוע, גם לכם הרבה יותר נעים להיות בסביבתו.

מתעניינים בנושא פנסיון לכלבים בדרום?בקרו עכשיו באתר, אשר מציע לגולשים אינפורמציה בנושא כלבים, דרכי טיפול, עצות שימושיות, והמלצות על ווטרינרים מומחים, מאלפים מומחים, סוגי מזון וצעצועים.

כתיבת תגובה