המלצות על הובלת בית

לא פשוט לעבור לדירה חדשה. אחרי תקופה ארוכה של חיפושים הגשמתם את החלון וקניתם בית וכעת הגיעה השעה לעבור. איך בוחרים מובילים בחיפה? זה יכול להיות פשוט מאוד, אם עושים הכל בצורה חכמה.

כיצד כדאי למצוא שירותי הובלות דירה חיפה? לאלו פרטים הכי חשוב להיות ערנים? קבלו מספר טיפים :

– אל תעבירו בעצמכם – אולי זה עולה יותר, אבל זה יחסוך לכם הרבה כאב גב. כך תהיו פנויים שהמובילים עושים את העבודה. בנוסף, כאשר מזמינים חברת הובלות אפשר לרכוש גם ביטוח לתכולה במחיר נמוך מאוד.

– וודאו לחתום על חוזה הובלות אשר מכיל את סיכום המחיר, ביטוח התכולה, זמן תחילת ההעברה ורשימה של כל הרהיטים . כך תדעו שבכל מקרה אתם מוגנים.

– החליטו אם אתם רוצים לטפל באריזה בעצמכם, או שאולי אתם מעדיפים שחברת ההובלות תעשה זאת עבורכם. אם זה לא מהווה בעיה עבורכם שאנשים זרים מתעסקים לכם בדברים אם אתם יכולים לשלם קצת יותר, זו אופציה מצוינת. מאידך, שווה לזכור שלא כל אחד יעניק לחפציכם את הכבוד הראוי להם…

– מעבר לדירה חדשה הוא הזדמנות לזרוק רהיטים שאין לכם צורך בהם. שווה לנצל את ההזדמנות להעביר הלאה את הספרים, הבגדים והרהיטים שלא עשיתם בהם שימוש המון זמן.

– בשביל הסדר כדאי לכתוב על כל אחד מהארגזים להיכן הוא הולך בבת החדש, כך תוכלו להקל על המובילים בסידור הארגזים בדירה וגם המון זמן לעצמכם במהלך הפריקה.

רוצים להשיג חברת הובלות בצפון בלי לשבור חסכונות? לעשות סקר מחירים לקרוא חוות דעת באינטרנט לדרוש המלצות ולסכם הכל בהסכם מסודר.

מעבר דירה הוא פתיחה של דף חדש בחיינו ולכן כדאי להתחיל ברגל ימין למידע נוסף מעבר דירה או להשיג אנשי הובלה נשמח להציע לכם לקפוץ למדריך שלנו בכדי שתוכלו לדעת יותר בעניין מעבר בית שבוע טוב!.

כתיבת תגובה