מנעולן זמין כיצד יש להזמין ואיך מוצאים אחד שמתאים

מנעולן זמין

כאשר בעל המקצוע שאתם צריכים להזמין הבייתה אינו זמין אתם בוודאי תהיו בבעיה. מה שטוב במנעולנים זה שהם לרוב עובדים 24 שעות ביממה או אם זה חברת פורצי מנעולים אז במשמרות עם טלפון שמחליף ידיים בין המשמרות. כדאי מאד למצוא מישהו כזה שאפשר למצוא בכל שעות היום או הלילה ולהכניס את מספר הטלפון שלו לתוך זיכרון הפלאפון שלכם למקרה הצורך. במקרה כזה גם אם תתקעו באמצע הלילה בליל חורף גשום תוכלו להתקשר אליו מייד ולהזמין את השירותים שלו. ככה לא תתקעו אף פעם מחוץ לבית. זה פשוט וזה בטוח לכל מקרה לכל מקום ולכל זמן. תסמכו עליי וקחו את ההמלצה הזו לתשומת ליבכם.

פורץ מנעולים מתאים

כדי לדעת מי מתאים או לא מתאים לעבודה זו תוכלו להתקשר ולסנן את מיש לא נשמע לכם אמין. אז מי מתאים בעצם ומספיק טוב בשבילכם? אז ככה, מי שאין לו המלצות לא כדאי להתעסק איתו בכלל. תוכלו גם לברר אודות מקצועיותו של בעל מקצוע מסויים על ידי שאלה מכשילה. תוכלו לבקש ממנו לבגיע אליכם הבייתה ולהחליף לכם את כל המנעולים בתוך מספר דקות, תגידו שאתם ממהרים ויש לכם 10 מנעולים ואתם רוצים להתקין על כל הדלתות האלה מנעול חדש בתוך פחות מחצי שעה. מי שאומר לכם ישר כן ברור שהוא כנראה נוכל כי אף אחד לא יכול לבצע באמת עבודה כזו. רק להחליף מנעול בודד לוקח כמה דקות אם לא 10 דקות אז החלפתם של כל המנעולים בביתכם ופחות מחצי שעה זה בלתי אפשרי.

פורץ מנעולים איך מזמינים

לאחר שסיננתם את מי שברור שכנראה סתם ייקח כל עבודה שזורקים לו ולא יודע דבר על התחום תוכלו להתחיל עם השאלות האמיתיות. תשאלו עם החליף מנעול של דלת כמו שלכם לאחרונה. כלומר תאמרו לו בדיוק איזה דלת יש לכם ואיזה מנעול דורש החלפה. מכיוון שבסינון הראשוני סיננו את מי שלא מתאים כלל וכלל לעבודה, סביר להניח שנקבל תשובה כנהץ אם מנעולן אומר לכם שהוא לא מכיר את סוג הדלת הזו אז כדאי אולי להתקשר למנעולן אחר.

מנעולן בהתחייבות

לאחר הסינון המשני תבררו אם מנעולן זה נותן לכם התחייבות ומתחייב שבמקרה ויישבר משהו במהלך פריצה או תיקון או החלפה של מנעול הוא יתקן זאת באחראיותו.

החלפת מנעול

החלפת מנעול זה דבר שלא אמור לקחת יותר מ10 דקות. אם זה מנעול שבור או לקוי יכול להיות שייקח יותר זמן. פירוק של מנעול ישן והתקנת מנעול חדש במקרים של דלת מורכבת יותר עלולה לארוך יותר זמן. מחיר של החלפת מנעול לא צריכה לעלות יותר מפי 2 של מחיר העלות של המנעול + דמי טרחה על הנסיעה של בעל המקצוע ועל הביקור.

תיקון מנעול

תיקון מנעול עלול לארוך קצת יותר זמן מהחלפה של מנעול אך יש מקרים בהם תיקון גם לוקח הרבה פחות זמן מאשר החפלה. הזמן המשוער לדעתי הוא בין 5-30 דקות ולא יותר. אם מדובר בכספת או דלת מורכבת עם מנעול ייחודי או רכב זב עלול לארוך יותר זצן. גם כאן המחיר לא אמור להיות יותר מפי 2 עלות החלקים + שכר טרחה/ביקור של בעל המקצוע.

פריצת כספת

לרוב מיש עוסק בתחום יודע גם לפרוץ כספות פשוטים. כספת פשוטה אינה קשה מידי לפריצה על ידי פורץ מנעולים מומחה. מה שאתם צריכים זה בשלב הסינון המשני לשאול על סוג הכספת שיש ברשותכם שדורש פריצה ו/או תיקון. פריצת כספת קצת יקרה יותר מפריצת מנעול של דלת מכיוון שזה בדרך כלל לוקח יותר זמן וכלים מתאימים.

פריצת רכב | מנעולן רכב

מנעולן רכב או פורץ מנעולים לרוב יודע לפרוץ מכונית בתוך מספר שניות. אם זה מכונית יוקרה עם מערכות מיגון חדישות יותר זה עלול לקחת יותר זמן. בעיקרון פריצה לאוטו אמור לעלות בין 300-800 ש"ח תלוי בסוג האוטו.