המלצות על מעבדה לתיקון אייפוד טאצ'

אתם יכולים לחיות בלי פלאפון? החל משנות ה2000, בייחוד לצעירים שבינינו, סלולרים הם ללא צל של ספק אחד מהפטנטים המשמעותיים. בעזרתם אנו יכולים להיות תמיד בקשר טלפוני עם האנשים המשמעותיים עבורנו – אמא, המכרים ולא אחת לצערנו גם עם הבוס.

מה שכן כיום אנחנו חיים בתקופה טכנולוגית מיוחדת – זמן הסמארטפון, עת בה הטלפון הוא לא סתם טלפון פשוט הוא מחשב קטן, הוא תחליף למצלמה, הוא נגן MP3 ולאמיתו של דבר חוץ מלהדליק לנו את הדוד כבר ניתן לנהל באמצעותו את רוב הדברים.

לסדרת המכשירים המשפיעים ביותר של תקופה זו אפשר לבטח להוסיף את הטאבלט. אותו מכשיר קטן ומרשים שיכול די בקלות להיות תחליף של ממש למחשב נייח או לפטופ ולעזור לנו בבית ובחוץ לעסקים וכמובן גם לסרטים ומשחקים.

אולם כמו דברים אחרים שלהם הורגלנו- שאין יתרון ללא חסרון, לצערנו כך גם עם מרבית הטבלטים והפלאפונים. אין עוררין שהם פונקציונאליים ונוחים, אך ברובם המכריע של המקרים הקנייה שלהם ותחזוקם דורשים הוצאה די גדולה.

תיקון סמסונג

ישנן לא מעט תקלות במכשירים האלה: המצלמה לא מתפקסת, בעיות בטאצ' וזה לא הכל. עקב התלות הגדולה שקיימת מבחינתנו באביזרים כאלה חשוב לתקן אותם במעבדה טובה. על כן קיבצתי בשבילכם מספר טיפים טובים בתחום המהותי הזה:

בחירת מעבדה לתיקון – חשוב לוודא שמהעבדה שתבחרו היא באמת טובה או במילים קצת אחרות, שהאנשים שעובדים בה הם בעלי ניסיון רב וידע מקצועי ולא רק ילדודס שעוד לא סיימו צבא ובטוחים לחלוטין שהם שולטים בתחום.

חלפים מקוריים – בנושא זה אסור בתכלית האיסור להתפשר וכדאי לברר ולבדוק שהם משתמשים ומתקינים רק חלקי חילוף מקוריים.

אחריות לתיקון – ישנן מעבדות שנותנות אחריות מלאה או חלקית ויש כאלו שלא, על כן אני ממליץ מאוד לבדוק את נושא זה מראש.

רגע האמת

אני בטוח שכבר הסקתם, שגם כשרוכשים מכשיר כמו טבלט מנע הוא חלק מהפתרון השלם. או במילים פשוטות יותר שמירה נכונה ותחזוק של הסמארטפון יכולים די בקלות למנוע חלק גדול מהתקלות. אביזרים כמו לדוגמה מדבקה שומרת מסך וכיסוי טוב מסוגלים לעזור ולהאריך את חיי הטאבלט, וכמובן גם שימוש מבוקר ועדין והימנעות מנפילות ומים, הרי בסוף, מדובר במיני מחשב.

במקרה שאתם מחפשים נואשות מידע על אייפון וגם המלצות על טכנאים מנוסים ברחבי הארץ – לחץ כאן, קריאה נעימה.

כתיבת תגובה