מידע על קניית דוד כרומגן והתקנתו

בחוץ חם אבל במקלחת קר מאוד? חשבון החשמל גבוה? אם יצא לך מכל החורים המצב הזה ואתה אומר לעצמך זה פשוט לא יתכן שאחרי החמסין הזה המים בבית קרים. זה כבר לא סוד, יש דרך חסכונית וירוקה – ניצול משאבי השמש באמצעות הצבה של דוד שמש על הגג. חושבים אם לתקן או לקנות? – הקישו על הקישור.

כי הגיע הזמן לחסוך

התקנה של דוד שמש מקטינה יותר משחשבתם את החשבונות מחברת החשמל בבית ואפילו באכסניות. למעשה יש שימוש חכם של השמש לטובת חימום המים במקום לבזבז כסף ואנרגיה על שימוש בגוף חשמלי או דרכים חלופיות אחרות המצריכות כמויות חשמל רבות.

מעבר של כלל האוכלוסיה לשימוש בדוד שמש לא רק יתבטא בהקטנה בהוצאות כי אפילו להקטנה בשימוש באנרגיה. כך אנחנו מביאים להפחתה בכמויות הזיהום ומונעים צמצום של מקורות האנרגיה בארץ.

כרומגן מחיר

איך זה פועל? איפה ממקמים את זה? איך מתחזקים את זה? כל מה שרציתם לדעת על דודי שמש.

בארץ קיים חוק על פיו יש צורך לעשות שימוש בדוד שמש בבניינים החל משנות ה-80 (מלבד מגדלים שאין בהם די שטח לכך). על ידי הוצאת תקנה זו חוסכים כ-4 אחוז מצריכת האנרגיה במדינה.

פיתוחו של הדוד נעשה במדינתנו. מתאים לנו לחשוב איך לנצל את החום פה, לא?

את דוד השמש מניחים על הגג לרוב, או על פני משטח אחר שניתן לקבל בהם חשיפה מתמדת של הקולטים לשמש. את גוף דוד השמש מתקינים כאשר הקולטים פונים לדרום.

דוד השמש מורכב ממיכל גלילי, אשר בתוכו מים, שמחובר באמצעות צינור לקולטים. הקולטים מכילים מערך של צינורות מים במסגרת תחומה.

המסגרת של הקולטים מורכבת בצורה שצידו האחד עשוי זכוכית ואילו יתר פאות הקולט מצופות בצבע שחור, זאת בכדי ללכוד את מירב הקרניים החמות. זו בדיוק הסיבה שיש לשים לב שהצד השקוף נקי.

התקנת דוד מסוג זה מומלץ במיוחד לבתים פרטיים ואפילו בבסיסים צבאיים במדינות רבות בהן יש את היכולת ללכוד ולנצל את המשאב הזמין של אנרגיית השמש.

מחפשים מידע נוסף? קולטים כמה בזבזתם? לעולם טוב יותר, הכנסו עוד היום לאתר האינטרנט ותוכלו לקבל הצעות נוספות מטובי נותני השירות בתחום.

כתיבת תגובה