הסרת שיער בלייזר באוזן

לייזר באוזן הסרת שיער

האוזניים הם אולי המקום האחרון  בגוף שאתה רוצה לראות שערות סוררות. למזלך, אתה לא צריך לדאוג בקשר לזה עוד הרבה זמן. הסרת שיער בלייזר באוזניים הוא טיפול יעיל המסיר שיער לא רצוי מאזור האוזן. רבותי, אם חשבתם שהסרת שיער בלייזר הוא רק עבור נשים, תחשבו שוב. הסרת שיער בלייזר היא כיום הליך שנמצא בשימוש רב אצל הגברים. האוזניים הם מקום בעייתי במיוחד, משום שהם נוטים להצמיח שיער ככל שמתבגרים. והאמת שגם כואב מאד להסיר את השיער מהאיזור הזה! הורדת שיער מהאוזניים דרך טיפול לייזר מציע דרך ופתרון חסכוני גם בזמן ובאופן קבוע עוזר להיפטר מהשיער המיותר באוזניים.

הגורמים לשיער באוזן

שיער האוזן נמצא בדרך כלל על גברים מבוגרים. המדענים מאמינים כי היא נגרמת על ידי דיהידרוטסטוסטרון (DHT), הורמון זה גורם גם להתקרחות מוקדמת. בזמן הקצר הזה, שערות שעל האוזניים של רוב האנשים הם דרך טבעית לשמור ולכלוך, שיער באוזן ארוך עלול להיות סימן של רמות ההורמונים שמשתנים אצל גברים מבוגרים. שיער באוזן פחות נפוץ אצל נשים אבל זה קורה, והמדענים אינם בטוחים מה גורם לזה. הסרת שיער בלייזר מהאוזניים ניתן לבצע על גברים ונשים כאחד.

הסרת שיער בלייזר באוזניים

הסרת שיער האוזניים עם סכיני גילוח, שעווה או קרמים זה קשה ומסוכן. במהלך הטיפול בלייזר להסרת שיער, מכשיר הלייזר הוא חולף על פני השטח ופותר את הבעיה. פולסים של אור פולטים חום עז  על השערה, אשר נהרסת לאחר מכן. הטיפול צריך לקחת רק בסביבות רבע שעה, האוזניים הם חלק גוף קטן. המטופל  עשוי לחוש צריבה במהלך הטיפול.

הסרת שיער בלייזר , האם זה מסיר את השיער מהאוזניים הפנימיות?

הסרת שיער בלייזר לצמיתות מבטלת את השיער על תנוך האוזן שלך סביב האוזן. זה גם יכול להתבצע על החלק של האוזן הפנימית שנראה כלפי חוץ, שנקרא פינה. הסרת שיער בלייזר לא ניתן לבצע מעבר לפינה על תעלת האוזן הפנימית עקב קרבתו לתוף האוזן העדין.

האם אני מועמד מתאים להסרת שיער בלייזר על האוזניים?

הסרת שיער בלייזר יכול להיות יעיל על כל סוגי הצבעים העור וסוגי השיער, אבל המועמד האידיאלי הוא בעל עור בהיר עם שיער כהה וגס. זה בגלל שלייזר עובד טוב יותר על פיגמנט כהה. ככל שהניגוד בין העור והשיער, כך קל יותר עבור הלייזר למצוא את השיער ולהסיר אותו. השיער על האוזניים של הגברים בדרך כלל גס למדי, וזה יתרון. עם זאת, צמיחת השיער על האוזניים קשורה לעיתים קרובות עם ההזדקנות הסרת שיער בלייזר לא תוכל להסיר שיער אפור או לבן בצורה יעילה. הדרך הטובה ביותר לגלות אם אתה מועמד להסרת שיער בלייזר הוא להתייעץ עם מומחה מוסמך להסרת שיער.

הסרת שיער בלייזר עבור עלות אוזניים

המחיר הממוצע להסרת שיער בלייזר לאוזניים הוא משתנה ממכון אחד לאחר, ויכול להשתנות בהתאם למומחה להסרת שיער בלייזר. זכרו, הסרת שיער בלייזר דורשת מספר מפגשים לקבלת  התוצאות האפשריות הטובות ביותר. חלק מהמטופלים מוצאים את עצמם ללא שיער לאחר 2 פגישות, בעוד אחרים זקוקים ל  6. מפגשים ואם אף פעם לא עשית הסרת שיער בלייזר האוזניים הם מקום מצוין להתחיל, כיוון שמדובר באיזור קטן

הסרת שיער בלייזר לסיכונים אוזניים ותופעות לוואי

הסרת שיער בלייזר אינה מבטיחה הסרת שיער לצמיתות. חלק מהשיער יכול להיות עמיד לטיפול, וחלק מהשערות עשויות לצמוח בחזרה. אתה יכול גם לחוות גירוי בעור לאחר הטיפול בלייזר על האוזניים. שינויים בפיגמנטציה של העור עלולים להתרחש והם בדרך כלל זמניים.

להסרת שיער בלייזר באיזור האוזניים יש כמה סיכונים ספציפיים המעורבים. אוזן אזור עדין מאוד עם הרבה עור וסחוס. למרות תעלת האוזן לא יכולה להיות מטופל באמצעות הסרת שיער בלייזר, הקרבה של הלייזר אל תוף האוזן אינה מהווה סיכון מסוים. בנוסף,

תזמון הסרת שיער בלייזר שלך לאוזניים

אם אי פעם הרגשתי מבוכה על השיער על האוזניים שלך, ואתה מוצא את עצמך מבלה יותר מדי זמן מנסה להיפטר מהשיער והרבה כסף הוצאת בשביל כך. תחסוך לעצמך טרחה ופנה אלינו

כתיבת תגובה