חברות למימון רכבים

חברות למימון רכב

החלטתם לרכוש / לקנות רכב מזל טוב, יש כמה דברים שאתם צריכים לדעת לפניי על חברות למימון רכב אשר יסייעו לכם להגשים את חלומכם : רוב החברות דורשות מהצרכנים או מהקונים הפוטנציאליים להחזיק בדירוג אשראי טוב לפני שהם מאשרים הלוואות עבור הרכב, התהליך של קניית רכב חדש או רכישת רכב משומש / רכב יד שניה מתחיל עוד הרבה לפני שהקונה מגיע. חברות המימון (חברות ליסינג) מעוניינות להלוות כסף לאנשים אשר יש להם אשראי טוב עם הוכחה שיש להם את המסוגלות לעמוד בתשלומים ובהחזרי ההלוואה בזמן, קוני רכב או ליתר דיוק אנשים המעוניינים ברכישת רכב שיש להם כמות קטנה של חובות , תעסוקה לטווח ארוך,ביטחונות כגון בעלות על בית , חשבונות חסכון או קרנות פנסיה נחשבים לחברות המימון לאנשים בעלי סיכון האשראי הטובים ביותר, וזה יבוא לטובתם לידי ביטוי בניקוד האשראי שלהם. אשר מבוססת במידה רבה על ההיסטוריה האחרונה של תשלומי חשבונות בזמן. אפילו דבר פעוט כמו ביצוע תשלומים בזמן לחברת השירות יכול להשפיע על ניקוד האשראי של הצרכן ולהשפיע על סוחרי רכב ו חברות מימון רכב אשר לוקחים סיכון על ההלוואות בסך עשרות אלפי דולרים / שקלים עבור רכב החדש או משומש. סוכנויות צרכני האשראי מדווחים ומתייעצים עם אחד או יותר מללשכות האשראי כדי לקבוע את הניקוד של הלווים. דירוגי אשראי מצוינים הם בקנה מידה של 700 או יותר, תוך פחות מ האשראי המושלם הוא סביב 600. לווים בעלי סיכון גבוה יש עשרות אשראי של 550 או פחות, את הסיכוי לקבל מימון אוטומטי ולא לשלם שיעורי ריבית גבוהים יותר הם אפסיים.

לפני שאתם נוקטים במסע אל מגרש המכוניות, קונים כדאי להתמצא ולעשות קצת שיעורי בית ולספור את העלויות של בעלות הרכב. חברות מימון רכב צריכות הערכה מדויקת של החובות הנוכחיים של הקונה כדי לקבוע אם הלווים יכולים להתמודד עם מימון עבור רכב חדש או משומש. הצרכנים צריכים להסתכל טוב על התקציב המשפחתי, לשקול  הכנסות והוצאות, כדי לקבוע האם לקנות מכונית היא בחירה נבונה. חלוקה לרמות התקציב הוא פשוט: רק להוסיף את ההכנסה החודשית הכוללת, כולל שכר עבור הבעל והאישה ואת הכספים שנצברו על בסיס קבוע, כמו ביטוח נכות או דמי מזונות. חיסכון והשקעות לטווח ארוך לא צריך לכלול כהכנסה, שכן הקונה צריך להיות מסוגל להתמודד עם תשלומי ההלוואה רכב .

לאחר הכנסה, מסתכמות ההוצאות החודשיות, כגון הוצאות של מזונות וכו'.. תשלומי משכנתא או שכירות ושירותים, ביגוד, ביטוח, הוצאות חינוך, תחזוקה דלק לרכב, כרטיסי אשראי או תשלומי ההלוואה, וכן הוצאות רפואיות או שיניים. מפחיתים את סך כל ההוצאות מן ההכנסות ברוטו הכולל את סכום הנטו וזה כל מה שנשאר לתשלום מכונית. אם סכום הנטו הוא פחות מ 300 דולר / שקל, זה יותר טוב. כלי רכב משומשים אולי צריכים תיקונים נוספים וחותכים מהתקציב, בעוד ביטוח רכב, תגי רכב, ואת העלות הגבוהה של הדלק יכולה בקלות להפוך את הבעלות באופן אוטומטי על רכב להתחייבות יקרה. לווים צריכים גם להשאיר מקום למקרים ובידור. מימון חברות רכב ירצו להיות סמוכים ובטוחים כי לווים יכולים להתחייב להלוואה של חמש שנים ארבע עד בלי לגלות שיש יותר כסף בחודש, כאשר מגיע הזמן להחזיר את ההלוואה.

קביעת תקציב עם שכל ישר ולהיות מציאותיים לגבי היכולת לפריעת התשלומים מימון חברות לרכב כי הלווה הוא גם מצפון ומחויבות ביצוע תשלומים במועד. לאחר תשלום סביר שהוא מקים, הקונים יחפשו את המכוניות במחיר סביר. בדוק את ערך בספר הכחול על כלי רכב המשמשים כדי לוודא מחירי המכירות עולים בקנה אחד עם השווקים הנוכחיים. זה רעיון טוב לעשות קניות במכונית אחרי מספר שעות כאשר אנשי מכירות הרכב לא יכולים להתמקח על המחיר או על מסגרת תקציב. צרכנים יכולים לקנות כלי רכב לבדוק דגמים, גורמים ומדבקות לרכב כדי למצוא את העסקה הטובה ביותר. מודעות מסווגות, מגזיני רכב ה, וספקי רכב מקוונים הם מקומות מצוינים למצוא מציאות ולהשוות מחירים בלי התחייבות

כתיבת תגובה