הערב הזה כולו שלך- מניקור Express

זה לפעמים ממש מוזר אבל גם ממש נכון כמה הציפורניים שלנו הן בולטות, את לא מבינה בכלל איך גברים מסתכלים על הציפורניים שלך, זה בעצם מדד לכך האם את מטופחת או לא, האם את מסודרת והאם את משקיעה בעצמך. נכון שלא כולנו אוהבות בניית ציפורניים למרות שהיום אנו יכולות לראות בניות טבעיות וג'ל לציפורניים אבל טיפוח הוא האלף בית אצלנו הנשים.

טבעי או לא

הציפורניים והפנים שלנו הם המדד לטיפוח, אז מה הבעיה גם שאת מוזמנת לדייט או לאירוע חשוב הקוסמטיקאית שלך יכולה לדאוג שבצ'יק את תהייה מאורגנת לערב החלומות שלך, מניקור Express כולל סידור הציפורניים, גזירת העור היבש, ברק לציפורן וכמובן מריחת  לק לפי הטעם האישי שלך.

הטיפוח המושלם

אם את רוצה להרגיש מטופחת במשך כל החודש, כל השנה, להיות זוהרת תמיד, את יכולה לדאוג לכך בדברים הקטנים, לא צריך להפוך עולמות בכדי להיות מטופחת, עלייך להקפיד אחת לחודש לעשות פדיקור ברגליים במיוחד בימי הקיץ, שהעור מתייבש וגורם לכף הרגל להיראות לא טוב, כמובן שעלייך גם להקפיד למרוח קרמים בכדי להעניק לעור את המינרליים שהוא כל כך צריך אבל גם אם אין לך סבלנות לכך הקוסמטיקאית תעזור לך בטיפול פדיקור מושלם – שהמטרה היא לא לכלול סכינים להורדת עור מת.

בניית ציפורנים

למי שאוהבת את המראה של הבנייה, הקפידי על מראה שלא יגרום לך להיראות מוזנחת, אל תתני לציפורן לגדול ולגדול מבלי שתעשי מילוי, אחרת עדיף כבר לוותר על הבנייה, אם את לא אוהבת בנייה את יכולה לנסות את השיטה החדשה של בנייה בג'ל שמקנה לציפורן מראה טבעי המחזיק לשלושה שבועות בכל מקרה את תמיד יכולה לפנות למניקור Express בעת הצורך ולדאוג שהציפורניים שלך תמיד יהיו מטופחות.

מראה הפנים

כמובן שמעבר לציפורניים גם מראה הפנים הוא שקובע, הקפידי לשמור על הפנים שלך גם אם את לא הולכת לקוסמטיקאית מרחי קרמים בכל בוקר וכל ערב, התאימי לעצמך את המייק אפ הנכון, הפנים שלנו הן הבולטות ביותר בגוף אין אחד שיפספס אותם במיוחד שהן יראו טוב. אם את מוזמנת לערב החלומות שלך, תפני לקוסמטיקאית לטיפולי פנים זריז למראה נוצץ ומלא ברק כך את מבטיחה לעצמך טיפוח מושלם בצ'יק.

אז מה נשאר לנו

אחרי שכבר טיפלנו בציפורניים עשינו מניקור Express, אחרי שטיפלנו בעור הפנים ועור כפות הרגליים, נשאר לבחור את השמלה המושלמת עבורך וליהנות מערב משולם.

כתיבת תגובה