פתיחת סתימה – מתי לקרוא לאינסטלטור?

אחת התקלות הכי נפוצות בתחום האינסטלציה היא סתימה בכיור או בצנרת. בדרך כלל נשלוף מיד את הפומפה ונפתור את הבעיה. אך ישנם מקרים בהם אין ברירה אלא להיעזר בשירותיו של אינסטלטור מקצועי, בייחוד כאשר אנחנו נתקלים בסתימה שוב ושוב ושוב. כאשר מדובר בסתימה קלה שלא מופיעה באופן קבוע בכל פעם שאנחנו שוטפים את הכלים ורק פתאום אנחנו מגלים שהמים יורדים באיטיות, כנראה שמדובר בסתימה קלה בלבד ואנחנו בהחלט יכולים לפתור זאת לבד. כאשר מדובר בתקלה חוזרת, מומלץ להזמין אינסטלטור.

תקלה שדורשת פתיחת סתימות היא אמנם תקלה קלה מאד אבל עדיין חשוב מאד לבחור אינסטלטור טוב ואיכותי. בחרו אינסטלטור שיש לו את כל רישיונות העסק הדרושים כדי לספק שירות גם כשמדובר בתקלות שוליות כמו פתיחת סתימות . בקשו מראש את הצעת המחיר או את המחיר המשוער, כדי שלא יהיו לכם הפתעות ותסגרו עם האינסטלטור על שעה מדוייקת בה הוא מגיע, כדי שלא תצטרכו להמתין שעות ארוכות לפתרון התקלה. בגלל שמדובר בתקלה פשוטה יחסית, בדרך כלל העבודה מתבצעת כמה דקות בלבד.

לעיתים רחוקות יחסית, צריך האינסטלטור להחליף חלק כדי לאפשר פתיחת סתימה בצורה הטובה ביותר. במקרה זה מומלץ לקרוא קצת על התיקון מראש ולברר מה העלויות במקרה שיש החלפת חלק, זאת כדי שלא יעבדו עליכם ויגבו מכם מחיר גבוה מדי לתקלה הפשוטה הזאת. ככל שתהיו יותר קשובים ותתנהלו בצרכנות נבונה, כך בעל המקצוע לא יוכל לעבוד עליכם ותקבלו שירות טוב.

בדרך כלל שרותי אינסטלציה של בעלי מקצוע עוברים מפה לאוזן. במידה ואתם רוצים למצוא אינסטלטור קבוע שיוכל לעזור לכם בפתרון של תקלות פשוטות כמו סתימות או לבצע תהליכים מורכבים יותר היעזרו באנשים שאתם סומכים על חוות הדעת שלהם כדי לקבל המלצות על שרותי אינסטלציה כאלו ואחרים. כאשר אינסטלטור מבצע עבודה טובה במחיר הוגן בדרך כלל זוכרים אותו וימליצו עליו במהירות. לפני שאתם מזמינים בעל מקצוע תשאלו את החברים, את השכנים, את בני המשפחה שלכם ואת הקולגות לעבודה אם יש להם אינסטלטור מומלץ.