הפקת אירועים: בחירת ציוד להשכרה

הפקת אירועים משמעה עיסוק באינספור פרטים, גדולים וקטנים, שלכל אחד מהם יש חשיבות מכרעת על ההצלחה של האירוע. אפילו לדברים הכי קטנים, כמו המפיות, יש השפעה, כיוון שבכמות גדולה, הם מיד בולטים לעין, וכך נוצר עיצוב מסוים לאירוע.

אנחנו רוצים לדבר על הציוד באירוע, שזה כמעט הכל- שולחנות, כיסאות, צלחות, מפיות, שכבר ציינו, מזנונים וכדומה. מצד אחד, יש מקומות שמיועדים לקיום אירועים שמספקים את כל הציוד הזה. מצד שני, יש חברות השכרת ציוד לאירועים בת"א ובמרכז שאפשר להשכיר מהן ציוד בנפרד ולהביא אותו למקום שבו החלטנו שהאירוע יתקיים.

העובדה שאנחנו יכולים לוותר על ברירת המחדל שהאולם או גן האירועים מציע לנו פותחת בפנינו מגוון רחב של אפשרויות. עם זאת, החיפוש אחר הציוד הוא לא מסע קל, ולפעמים אף מייאש.

אז בוא נעשה סדר:

לפני הכל, יש לבדוק כמה חברות השכרת ציוד לאירועים במרכז לפי קריטריון של איכות, ועליה צריך לשים את הדגש הכי חזק. אחרי האיכות, יש לבדוק מחירים, ואם חשוב עניין היופי והעיצוב (בטח שהוא חשוב!), גם את זה צריך לקחת בחשבון.

שנית, צריך לחשוב על עיצוב מסוים לאירוע. אומנם הכי חשוב שהציוד יהיה איכותי והמחיר יתאים לתקציב, אבל, כן, עיצוב ויופי הם חשובים באירוע, שכן הם הדבר הראשון שהאורחים שמים לב אליו. על כן, חפשו חברות השכרת ציוד לאירועים תל אביב שידועות בעיצובים היפים שלהם.

דבר שלישי, אל תשכחו להתייעץ עם חברים שכבר יש להם רקורד של ארגון אירוע, אם זה חברים או קרובי משפחה שהתחתנו או אם זה אנשים שמפיקים אירועים למחייתם. הם יכולים להמליץ לכם על חברות השכרת ציוד לאירועים שכדאי לכם לבדוק אותן. ההתייעצות עם האנשים שמכירים וסומכים עליהם יכולה לתת לכם רעיונות חדשים ואף למתן רעיונות מופרכים שהעליתם במוחכם ושיהיה קשה – אם לא בלתי אפשרי – להוציא אותם לפועל.

אם כן, כמה בדיקות, שאולי נראות פשוטות, אבל הן גוזלות זמן והרבה סבלנות שצריך להקדיש לשיחות טלפון ופגישות. זו הסיבה שרוב האנשים מתפשרים על ברירת המחדל. אבל קצת מוטיבציה יכולה להוביל אתכם רחוק, אז אל תוותרו לפני שתנסו.