הפקת אירועים בטבע – ההכנות הדרושות

אירועים רבים נערכים ברחבי הארץ באולמות השונים. כל אחד מעוניין שהאירוע שלו יהיה שונה ומיוחד יותר מקודמיו ומנסה להתעלות על האחרים שערכו אירועים בעבר. חלק לוקחים מארגני אירועים ומשתמשים בעזרתם ואחרים נהנים לערוך את האירוע ולנהל את הכל לבדם.

הפקת אירועים בטבע הפכה לפופולארית יותר בקרב האנשים המבקשים לערוך אירוע. אירועים אלו בדרך כלל יותר קלילים ולא מצריכים לבוש מפואר מדי אלא לבוש נוח ומתאים לטבע. אירועים אלו נערכים בדרך כלל בשעות הבוקר או הצהריים כשעדיין יש אור זמין ואין צורך להשתמש בגופי תאורה מחממים.

לא משנה היכן היא נעשית, הפקת אירועים דורשת הכנות רבות וגם אם מדובר באירוע בטבע אין זה אומר שההכנות מעטות; ההיפך הוא הנכון. בדרך כלל מקומות בטבע אינם מסודרים או מיועדים לאירועים מכל סוג שהוא. לכן, יש לארגן ולסדר ציוד מתאים ומקומות ישיבה וכל מה שכרוך בארגון אירוע מכל סוג כלשהו. לא תמיד יש גישה נוחה להעברת הציוד, מה שמקשה יותר על הארגון.

בין אם מדובר באירועים בצפון, בדרום או במרכז הארץ, יש לבדוק את מספר המוזמנים והאם המקום הנבחר בחיק הטבע מתאים לכמות כזו של אנשים ולסוג האירוע והאם ניתן להביא את הציוד המתאים למקום זה. בעזרת אישורי הגעה אפשר לשער בצורה הטובה ביותר את מספר האורחים שיהיו באירוע.

אישורי הגעה הם גם דרך מצוינת כדי לדעת כמה יעלה קייטרינג במרכז שנרצה להזמין, שכן על שירותי קייטרינג משלמים בדרך כלל על כל ראש.

דבר נוסף שצריך לבדוק הוא שלא צריך אישורים מיוחדים לעריכת האירוע בו. כאמור, בדרך כלל אירועים בטבע ייערכו בימי שישי בשעות שיש עדיין אור שמש טבעי ואין צורך להשתמש בתאורה- מה שחוסך המון התעסקות וזמן עם חיבורי חשמל מתאימים ומתאמים למנורות. מה שכן, יש לבדוק אפשרויות להעברת חשמל ואיך ניתן לבצע זאת ובמידה וצריך אף לספק גנרטור גדול וחזק דיו לספק אנרגיה במקום המיועד.

הלבוש לאירוע מסוג זה גם שונה, הן מבחינת האורחים והן מבחינת בעלי האירוע. לבוש מפואר ונעלי עקב יהוו בעיה באיזור זה וטוב יותר להגיע בלבוש נוח ופחות מפואר. גם בעלי האירוע מגיעים בלבוש קליל ופחות רשמי. אירועים מסוג זה נוטים להיות יותר צנועים והם יכולים להכיל פחות אטרקציות ואנשי מקצוע ואמנים כמו אירוע המתקיים באולם. גם האוכל המוגש יהיה בדרך כלל באמצעות קייטרינג וההגשה תהיה עצמית.