קוסמטיקה טבעית: ארומתרפיה ועוד

עולם הקוסמטיקה משווק לנו במהלך כל שנה לא מעט פיתוחים טכנולוגיים ומדעיים שמתחייבים להשאיר אותנו רכות, ללא קמטים, ריחניות למשך הרבה מאוד שעות ביממה וללא תופעות של יובש וגירויים בעור. לצד חברות הקוסמטיקה המוכרות אנחנו לומדים היום להכיר יותר ויותר את ענף הקוסמטיקה הטבעית שמציע לא מעט תחליפים מעולים למוצרים היוקרתיים והלעיתים אינם יעילים של חברות הקוסמטיקה. לנשים ולנערות לא מעטות מדובר בתהליך של ממש שבמהלכו הן מחליפות את כל המוצרים שהכירו עד כה במוצרים חדשים שהן מתנסות בהם פעם ראשונה. אם כן מאיפה מתחילים ומה מומלץ לנסות?

המוצרים הכי שווים

השופינג הראשוני של מוצרי קוסמטיקה טבעיים צריך להתבצע תוך חשיבה על הדברים שאנו רוצות להתנסות בהן. אם למשל חווינו עד עכשיו מצב שבו הסבון הרגיל עושה גירויים רצוי לרכוש סבון טבעי ולראות האם הוא יכול להקל על הגירוי. גם תכשירים כמו למשל קרמים טבעיים לפנים יכולים להפוך עור יבש לעור רך ונעים. דבר אחר שרצוי לנסות הוא דיאודורנטים טבעיים, ברוב המקרים הם נטולי ריח או בעלי ריחות עדינים יותר מריחות של דיאודורנטים סטנדרטיים. מוצרי הבישום הטבעיים באופן כללי מומלצים ורבות מאשרות שהן זונחות את הבושם הרגיל לטובת הבשמים הטבעיים יותר. יש גם מוצרי ארומתרפיה שגם מרפאים את הגוף.

ממה עשויים מוצרים טבעיים?

מוצרי קוסמטיקה טבעית מיוצרים בד"כ מחומרים כמו שמנים ארומטיים, תמציות שמן לבנדר וצמחים כאלה ואחרים, צמחי מרפא ועוד. אלו משולבים יחד עם חומרים שמחליפים את החומרים הקוסמטיים הכימיים שניתן למצוא בכל תכשירי הקומסטיקה הרגילים ומשמשים כחומרים פעילים. כאשר אנחנו עושים שימוש במוצרי קומסטיקה טבעית תופעות הלוואי שעשויות לצוץ כשמשתמשים בכימיקליים הנ"ל נעלמות ואנחנו נהנים משימוש בטוח יותר בתכשירי הקומסטיקה היומיומיים שלנו.

איפה כדאי לקנות?

קנייה של מוצרי קוסמטיקה טבעית ניתן היום לרכוש בכל חנויות הפארמים ובתי הטבע. מצויות בימינו גם כמה חברות שמתמחות בקוסמטיקה טבעית שפתחו חנויות ייעודיות לענף הזה. כדאי מאד לבחור במיוחד בפעם הראשונה לקנות מוצרים של חברות מוכרות, שמתמחות במיוחד בייצור קומסטיקה טבעית ושיכולות להציע את המגוון המקיף והבטוח ביותר של מוצרים. עדיף לבחור גם בחנות שהמוכרים בה יכולים לתת ייעוץ בקנייה הראשונה ולבנות בהתאם עבורכן את המוצרים הכי טובים לעור שלכן.