הפקת אירועים בטבע

כולנו חגגנו חתונות בגני אירועים וכולנו היו לפחות פעם אחת בבר מצווה באולם אירועים אך בשנים האחרונות הולך ומתפתח טרנד חם חדש שטורף את הקלפים בהפקת אירועים. תחום הפקת אירועים הציג לראשונה הפקת אירועים בטבע הכולל הפקת אירועים בפארקים, מדבריות, חוף הים ומקומות ייחודיים אחרים.

זוגות שמתחתנים או בעלי חברות אשר רוצים ליצור אירוע ברמה גבוהה שיזכרו וישאיר רושם על האורחים מחפשים אלטרנטיבות חדשניות להפקת אירועים, והפקת אירועים בטבע היא הפתרון. הפקת אירועים בטבע מציעה הפקת אירוע באתרים בעלי משמעות אישית לבעל השמחה או קולקטיבית למטרות העברת מסר. אירוע חברה על מצדה מסמל חוזק ואון לחברה אשר עומדת איתנה מול כוחות השוק או מול מתחרים, הפקת אירוע על חוף הים לזוג שמתחתן מסמל התחדשות והפיכת הזוג לשלם חדש, והפקת אירועים בפארק עבור בר מצווה או ימי הולדת מסמל חופש ומרחבים. הפקת אירועים בטבע יכולים לסמל עבורכם כל מה שאתם חפצים בו בתנאי שהוא יופק כהלכה ויכלול אלמנטים נוספים סביב הפקת האירוע עצמו.

יערות הקרן קיימת לישראל מערימות קשיים על המחפשים לערוך הפקת אירועים בטבע אך אין זה אומר שהדבר אינו אפשרי. ישנם יערות נפלאים, מדבריות וחורשות אשר אידיאליים לאירועים בטבע אשר ניתן לחגוג בו את האירוע שכל כך חשוב לכם.

הלוגיסטיקה בהפקת אירועים בטבע היא לוגיסטיקה לא פשוטה כלל הן מבחינת הבירוקרטיה והאישורים הנדרשים על מנת לבצע הפקת אירועים בטבע המוגדר שטח ציבורי ולא פרטי ומצד שני בעיות לוגיסטיות של חוסר במים זורמים, חשמל וכדומה.

ישנם סעיפים רבים של בירוקרטיה שיש לטפל בהם טרם הפקת אירועים בטבע ולכן ההמלצה הרווחת היא ללכת למפיק אירועים מנוסה שמכיר את הסעיפים הנדרשים בהפקה כדי למנוע עוגמת נפש ביום האירוע כאשר המשטרה לא תאפשר לכם לחגוג או תופתעו בדרכים אחרות. בין סעיפי האישורים בעת הפקת אירועים בטבע נמצאים:

  • אישור משטרתי להפקת אירועים בטבע הכולל דיווח על מספר מדויק של כמות משתתפים.
  • הפקת אירועים בטבע דורשת הצללה של יותר משמונים אחוזים משטח האירוע.
  • יש לאפשר למשאיות הציוד ולספקי סחורה וקייטרינג  גישה קלה ונוחה למתחם האירוע על מנת שיוכלו לבצע את עבודתם.
  • הפקת אירועים בטבע מוצלחת נמדדת גם על חניון נוח לאורחי האירוע
  • הקמת שירותים ציבוריים עובר אורחי אירועים בטבע הוא סעיף חשוב נוסף.

ישנם סעיפים נוספים שחשוב לשים לב אליהם בעת הפקת אירועים בטבע, כמו היערכות לתנאי מזג אוויר ושינוים בהפקת אירועים בהתאם כמו אוהל לגשם וממזגים לשרב כבד. הפקת אירועים בטבע הופכת למעט מורכבת יותר כאשר מחליטים להפיק בטבע אירועי בוטיק כמו חתונת בוטיק או אירוע עסקי בוטיק אך מפיק מקצועי יודע להתמודד גם איתו. הפקת אירועים בטבע היא תהליך ארוך ומורכב ולכן ההמלצה היא להיעזר בהפקת אירועים בטבע מקצועית אשר תקל עליכם את העבודה.

כתיבת תגובה