הפתעות נעימות ליום אהבה מרגש

זוגות מעריכים אחד את השני לאורך כל השנה, אך ביום האהבה הם תמיד ירצו לפנק את החצי השני שלהם במשהו מרגש וייחודי. למעשה, בעזרת הפתעות נעימות ומקסימות אלה, אנו מראים לאדם האהוב עלינו עד כמה הוא חשוב לנו. על מנת לעזור לכל אותם גברים שמתקשים למצוע רעיון להפתעה נחמדה ליום האהבה, ארחיב על מספר אפשרויות מעולות ובדוקות.

בילוי על סוסים

טיול רכוב על סוסים יפים לאורך הים בעת השקיעה, היא בילוי מדהים ורומנטי מאוד. המסע הזוגי יתבצע על סוסים מאולפים ובליווי מדריך מוסמך שיוסיף נפח מרתק להרפתקה שלכם. כמו כן, תוכלו לעצור בפינה שקטה וליהנות מארוחת גבינות ויין משובח. בזמן הסעודה תישארו לבד ולאחר כשעה המדריך יאסוף אתכם בחזרה לחווה.

טיול בשמי הארץ

הזמינו טיסה בכדור פורח ביחד עם בחירת לבכם. כך תוכלו ליהנות מטיסה בשמי הארץ היפיפיה שלנו. היום יתחיל בשעות הבוקר המוקדמות על כוס קפה ומאפה. לאחר מכן תקחו חלק בניפוח הבלון וכשיהיה מוכן להמראה, תעלו עליו. בעת הטיסה בשחקים תיהנו מאווירה קסומה ותזכו לראות נופים מרהיבים שניתן לראות רק ממעוף הציפור. לחילופין, אם אתם זוג שאוהב אתגרים, תפתיעו אותה בצניחה חופשית מגובה של כשלוש קילומטר. כלומר, ריחוף של מספר דקות הכולל המון אדרנלין וחוויה בלתי נשכחת לכל החיים.

ארוחת גורמה בטבע

אנשים בכל רחבי המדינה כבר הבינו את עוצמת השף הפרטי ומזמינים אותו לחגיגות השונות. רק דמיינו את עצמכם יושבים ביחד עם בת הזוג שלכם באמצע יער מדהים ושף פרטי מכין לכם סעודת גורמה לפי טעמכם. מעבר לאוכל עצמו, תוכלו ללמוד המון על תחום הקולינריה ולשמוע סיפורים מרתקים על עולם הגסטרונומיה.

בילוי מתוק

בתקופה האחרונה יותר ויותר זוגות מזמינים לביתם סדנאות שוקולד מטריפות. המנחה מגיעה עם כל הציוד הדרוש ומפיקה לכם ערב בלתי נשכח. במהלך הפגישה היא תגלה לכם סודות מעניינים על עולם השוקולד, תספר לכם על חיבור בין שוקולד לאהבה ותשוקה, תיתן לכם לטעום משלל שוקולד איכותי ותלמד אתכם להכין משקאות ומאכלים מדהימים על בסיס קקאו.

חגיגה על סיפון

הזמינו יאכטה פרטית מאחת החברות הרבות הקיימות בשוק וארגנו לעצמכם ערב מהאגדות. החוויה כוללת טיול של כשעתיים בלב הים ומגוון פינוקים. בין היתר, על הסיפון תחכה לכם ארוחה מגוונת עם בר משקאות עשיר, מוזיקה לפי בחירתכם, מסכים וג'קוזי. במילים אחרות, בילוי רומנטי ברמה שלא הכרתם.

כתיבת תגובה