הצעות ביטוח רכב צד ג'


מתלבטים איזה ביטוח מתאים לכם?

למי מאיתנו אין רכוש היקר לליבנו ולכיסנו. החפצים האלה לא רק עלו לא מעט כסף, אלא גם יש להם ערך אישי בשבילנו. מהסיבה הזאת בדיוק על מנת להמשיך ולהנות מהם, עליכם לדאוג שלהכל יהיה ביטוח שיוכל לסייע לכם במקרה של נזק או פריצה.

כשמדובר בכלי רכב, לסוגיית הביטוח חשיבות עליונה, שהרי חוץ ממקרים של גניבת האוטו, ישנה אפשרות שתתרחש תאונת דרכים. בסנריו זה חשוב מאוד שיהיה מישהו שידאג לטפל בנזקים של רכבכם, של הרכב השני ואלה שנגרמו לכם פיזית. יש לכם מושג איזה סוג ביטוח מתאים לאוטו שלכם? כל המידע במאמר הבא.

ביטוח נהג חדש – מהם ההבדלים?

כיום בשוק התחרותי של תחום הביטוח קיימות חבילות שונות, לכן צריך לרכוש את זו המתאימה לכם ביותר. מהם אותם הדברים שקובעים את המחיר הסופי?

מחיר הרכב – הרכבים מחולקים לכמה קטגוריות ע"פ עלות המכונית. כמה שהאוטו שלכם שווה יותר, ככה גם מחיר הביטוח שתצטרכו בשבילו יהיה יקר יותר.

הותק שלכם – קיבלתם את הרישיון בזמן האחרון? אם לפי החוק אתה עדיין נהג צעיר או חדש, תצטרך לשלם לא מעט בשל כל התאונות שנהגים צעירים גורמים להן. ככל ששנות הותק עולות, כך מחיר הביטוח יירד.

הביטוח שעושים – שימו לב שלא כל פוליסת ביטוח מכסה את כלל הנזקים. מעבר לביטוח שהינו חובה, ישנה האופציה לבחור ביטוח משלים בעבור כיסוי נוסף של נזקים במקרה של תאונה. בנוסף, יש אופציה לשלם קצת יותר בכדי להימנע מדמי ההשתפות העצמית במקרה של תאונת דרכים

צריכים מידע על ביטוח? גלשו אל הפורטל שלנו.

לסופו של עניין

זה נכון, לאחר שבחרתם לרכוש כלי רכב חדש, ההוצאות הנלוות לזה בהחלט עשויות להעיק, אך כשמדובר על עניין רציני כמו חייכם – זאת לא בחירה. מעבר לכך שנהיגה ללא ביטוח אינה חוקית, אם קרתה תאונת דרכים, כדאי לדעת שאתם צפויים לשאת בכל ההוצאות של הפינוי לבית החולים, טיפול השיקום והנזקים שייגרמו לרכבים. חסכו זאת מעצמכם – עשו ביטוח לרכב!

כתיבת תגובה