משאית הובלה לציוד כבד

עוברים בקרוב?

עבור רבים מאיתנו מעבר למקום חדש זה תהליך מרגש. זה שלב טוב מאוד לערוך סדר בדברים, לעבור על הדברים הישנים, לעשות קצת סדר ולמצוא מקום לדברים חדשים. עם זאת, כשעוברים לדירה חדשה מומלץ בחום להקפיד ולבחור חברת הובלה שתארוז ותוביל לנו את החפצים והזכרונות , שבזכותה יהיה לנו מעבר נוח וזריז ככל האפשר.

מה חשוב לבדוק כשמחפשים משאית הובלה?

הדבר העיקרי שרוב האנשים יתעכבו עליו הוא המחיר המבוקש להובלה. המחיר הוא מרכיב מרכזי בבחירת חברת הובלות עבור רוב האנשים, אך האם מחיר נמוך משקף את העסקה הטובה ביותר עבורכם?

אנא מכם אל תהיו מופתעים אם ביצעתם עסקה לשירותי הובלה לכל המשרד בתשע מאות שקלים וביום ההובלה מגיע אדם, לבדו, עם טנדר פתוח. הרי לא הייתם נותנים את האוטו שלכם בכל מוסך זול, אל תשימו את כלל החפצים שלכם בידי סתם מוביל, גם הצעתו זולה בהרבה.

איך לבחור חברת הובלות

במידה ויש לכם ספק מומלץ בחום לבדוק מספר הצעות. ע"י ביצוע השוואה בין מס' חברות הובלה תהיה לכם אינדיקציה מה חברת הובלות ממוצעת מספקת ומהו מחיר ממוצע, לאחר מכן תוכלו להבין מה מקבלים בכל מחיר ולקבוע טווח מחירים אותם אתם מוכנים ויכולים להוציא ולהבטיח שתקבלו את העסקה הטובה ביותר במחיר שאתם מוכנים לשלם. בבדיקת הצעת מחיר של הובלה תל אביב ההבדל יהיה כתוצאה מ:

המלצות ושנות ניסיון – חברות בענף ההובלות הפעילות בענף מס' רב של שנים מעסיקות צוותים מנוסים ומיומנים שמכירים את העבודה ועובדים בצורה מהירה תוך טיפול בצורה מיטבית בחפצים שלכם. לחברות מסוג זה מספר גדול של לקוחות ויש באפשרותן לספק מספר גדול של המלצות.

אחריות וכיסוי ביטוחי – שימו לב שרוב מן ההצעות הזולות שתקבלו אינן מזכירות שום סעיף ביטוח. בעת ביצוע הובלת בית כדאי להקפיד ולראות שקיים בכלל סעיף מסוג זה ולבדוק עד איזה סכום הוא מכסה כדי שיהיה לכם שקט פנימי.

רכב ההובלה וגודל הצוות – חברות רציניות בתחום יגיעו במשאית סגורה בהשוואה לכאלו שעוסקים על הדרך אשר יבואו לבדם או בליווי עובד מזדמן עם טנדר שאולי למזלכם סגור עם ברזנט. חברות הובלה מסודרות יספקו לכם צוות מיומן המונה לפחות 3 אנשים, תלוי בהובלה – דבר המבטיח לכם טיפול זהיר יותר בתכולת המשרד.

הובלות באמצעות מנוף – שימוש במנוף יגרור עליה במחיר ובחלק מהמקרים לא תהיה בידיכם אפשרות אלא להשתמש בו בעקבות מגבלות הגובה. עם זאת, מומלץ לשכור את השירות הזה גם כשלא זקוקים לו נחרצות כיוון שזה יכול לחסוך זמן רב וגם מצמצם אפשרות של נזק לחפצים בזמן סחיבת הפריטים בחדרי מדרגות צפופים.

בתקווה שנתתי לכם נקודת פתיחה טובה להתחיל בה במציאת הצעת מחיר להובלה שתהיה משתלמת והוגנת. זקוקים לעוד מגוון עצות וכלים שיהיו לכם לעזר במציאת חברות הובלות בעלות נמוכה ובמהירות?כנסו עוד היום לאתר המופיע בקישורים ותוכלו לקרוא עוד מגוון מאמרים וטיפים אשר יעזרו לכם לעבור את יום המעבר ללא כאב ראש.

כתיבת תגובה