הקמה של חברה באופן חוקי


עוד אין לך עורך דין? איך כותבים צוואה?

אף אדם אינו רוצה להיות בסיטואציה הזאת, ועם זאת פעמים רבות אנשים חייבים למצוא עורן דין ממולח. העניין עשוי לקרות בגלל עניין תעבורתי ויכול להיות דווקא בשל עניינים עסקיים. על כל מקרה תמיד כדאי שיהיה בסביבה איזשהו עורך דין!

כל המידע על משרדי עורכי דין.

ישנם משרדי עורכי-דין רבים במדינת ישראל, והם אחראים על תחומים שונים ורבים; כתיבת צוואות, רשימת חברות, גירושים וייצוג משפטי. שירותים משפטיים שונים מתקשרים כמעט לכלל התחומים בחיים שלכם, ולכן לא מוגזם לומר שיגיע יום בו תצטרכו להיעזר בעורך דין מנוסה.

מחפשים נוטריון? צריכים קצת מידע בנושא הקמת חברה?

נוטריונים הם עורכי-דין רגילים עם הסמכה להעניק שירותים בנושאים מסויימים. מתי אנו נזקקים לשירותי נוטריונים? מקרה אחד, כשאנחנו צריכים להוציא דרכון בריטי, לפי הפרוטוקול צריך קודם כל להציג מספר רב של תעודות מתורגמות. אין כל תרגום מתקבל על הדעת, שכן אפשר להציג רק תרגום נוטריוני. עוד מקרה מוכר, כשאנחנו רוצים הלוואה מהבנק, אין ברירה אלא להשיג חתימת נוטריון.

לא בטוחים איך בוחרים עורך דין? חייבים פירוק חברה?

ישנן בחיים מספר בחירות גורליות מאוד – סוג הקריירה שלנו, המכונית שנקנה וכמובן, אותו עורך דין שיטפל בנו במקרים מסוימים.

בחיפוש אחר עורך דין מוסמך? זה כמעט תמיד רעיון מוצלח לחפש המלצות מחברים וקרובי משפחה. המלצות אלה הן הכי אובייקטיביות, וכך תדעו שלא מרמים אתכם.

כאשר אנשים נפגשים לראשונה עם עורך דין, רצוי לוודא האם הוא מתמחה בתחום הרצוי. לא כולם מתמחים בכל השירותים המשפטיים. תביעות בנוגע למקרקעין, לדוגמה, זה בכלל לא כמו ביטול דוחות תנועה. בגלל הסיבה הזאת אתם מוכרחים להתעניין לגבי לקוחות אחרים וכמובן לוודא שאותם עורכי דין אכן מטפל בנושאים מסוגכם.

לעוד מידע על משרדי עורכי דין, גלשו לאתר בשנית ותקבלו המון מידע שחשוב שתדעו. תמהרו!

כתיבת תגובה